Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Výnos z dražby sběratelské kolekce „Muži 28. října“ získají váleční veteráni a děti po úrazech

Unikátní sběratelská kolekce „Muži 28. října“ vytvořená na počest 100. výročí vzniku…

Na internetu můžete díky PayU a Google Pay platit na jedno kliknutí

Budoucnost online plateb na internetu je v jednoduchosti. Zákazník chce zaplatit snadno a…

Kávovar JURA je tradice v moderním obalu

Pokud se řekne švýcarská přesnost, zřejmě si jako první představíte švýcarské hodinky,…

Rezervační portál Restu přechází pod Metro AG, kde mají podíl Křetínský a Tkáč

09. října, 15:40 - čtk
09. října, 15:40

Digitální divize společnosti Metro AG, firma Hospitality.digital, koupila od internetové společnosti Miton českého poskytovatele rezervačních služeb pro restaurace Restu. Cena transakce nebyla zveřejněna. Metro AG, ve kterém mají podíl i miliardáři Daniel Křetínský a Patrik Tkáč, provozuje velkoobchody Makro.

„Naše klienty z řad majitelů a provozovatelů nezávislých restaurací podporujeme nabídkou digitálních řešení, jako je Restu, a umožňujeme jim tak další rozvoj,“ uvedl generální ředitel společnosti Metro AG Olaf Koch.

„Tato akvizice pomůže zajistit našim 50 tisíc odběratelům v oboru pohostinství v České republice jednodušší přístup k řešením, jež Restu nabízí,“ dodal provozní partner společnosti Metro Miles Graham.

Restu je český start-up, který kromě Česka působí na Slovensku a v Maďarsku. Firma poskytuje rezervační služby pro restaurace a provozuje největšího průvodce restauracemi v Česku. Spolupracujícím restauracím Restu nabízí možnost správy rezervací pomocí své platformy, jež každoročně zpracuje více než 500 tisíc rezervací. Miton byl většinovým vlastníkem Restu.


O zapojení Křetínského a Tkáče v Metro AG čtěte více:

Převzetí Metra aneb Jak česko-slovenští dravci nahrazují německou podnikatelskou dynastii


Metro AG se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 tisíc lidí. Ve finanční roce 2015/16 firma dosáhla prodejů ve výši 37 miliard eur (955 miliard korun).

Společnost Hospitality.digital byla založena v roce 2015 a od té doby přispívá k digitalizaci sektoru pohostinství. Divize disponuje mezinárodním týmem, který do praxe zavádí digitální řešení a inovace pro hotely, restaurace a firmy v cateringu a prodejích příslušenství.

Dále čtěte:

Křetínský s Tkáčem posilují v Metro AG. Svůj podíl zvýšili na 10,9 procenta

Křetínského impérium dál roste. Za miliardy kupuje plynové zásobníky v Bavorsku

EPH jako most. Křetínský chce vykrývat období přechodu na zelenou energetiku

Česká akvizice desetiletí. EPH a PPF vydělávají miliardy na uhelné energetice v Německu

Křetínský se zbavuje podílu v maďarské elektrárně. Neshodl se s partnerem


Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Finance
Jezdíte na vánoční trhy do zahraničí bezpečně?
Jak si spočítat daně u spolupracující manželky
Už se těšíte na Vánoce?
Kolik si do konce roku vložit na penzijko, stavebko a životko?
Akcie Apple a Alphabet vymazaly letošní zisky
Auta
DB Schenker přináší revoluci v doručování
Retro: Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (1991)
Jízdní dojmy: Autobusy Isuzu
Volkswagen Atlas Cross Sport: Další SUV s karoserií „kupé“ se představuje v sériové podobě
Kvíz: Poznáte auto jen podle fotky zadního světla?
Technologie
MediaTek vzdal high-end. Helio P90 ale zvyšuje výkon ve střední třídě
Nvidia opět zlevňuje a aktualizuje magickou krabičku Shield TV
Čtvrtina domácností již přijímá DVB-T2, 4 % Čechů se obejde bez TV
Cnews FM: Produkty od Googlu mizí, herní obchody přibývají [podcast]
Subnautica navždy zdarma: parádní dárek nově spuštěného Epic Games Storu
Hry pro příležitostné hráče