GLOSA O velkém vlivu médií se obecně ví a málokdo o něm už pochybuje. Právě díky tomu ti schopní, kteří umí s médii jednat a snad i manipulovat, mohou těžit z neschopnosti ostatních číst mezi řádky. Řídit se heslem: O kom se nepíše, ten jako by nebyl!
GLOSA
O velkém vlivu médií se obecně ví a málokdo o něm už pochybuje. Právě díky tomu ti schopní, kteří umí s médii jednat a snad i manipulovat, mohou těžit z neschopnosti ostatních číst mezi řádky. Řídit se heslem: O kom se nepíše, ten jako by nebyl! se nepochybně vyplatilo i v povodňové panice, kdy jsme všichni veškeré informace přímo nekriticky hltali. Se zprávami jsme tak vstřebávali i manažerské umění schopných lidí, ať už reprezentovali kohokoliv. A tak se těm, kteří se nebránili exhibici, dostalo později nejenom sluchu, ale i kýžené pomoci. Jenže každý nemá možnosti nebo není schopen provozovat aktivní lobbing, tedy leštit správnou kliku. Jestli je spravedlivé, že se ti nenápadní, neukřičení či z jakéhokoliv důvodu neschopní, dodnes nerozkoukali z vodní pohromy, nechám na vás. Ale občas si na ně při vstřebávání informací vzpomeňte.