GlosaSpolečnost Free Art dostala z Bruselu osm milionů na to, aby vysvětlila malým a středním podnikatelům, že dávají málo peněz na inzerci. Chudáci podnikatelé o tom až po dnešek nic nevěděli. Spokojeně pekli pečivo v domnění, že dobře upečený rohlík je tou nejlepší reklamou.
Glosa
Společnost Free Art dostala z Bruselu osm milionů na to, aby vysvětlila malým a středním podnikatelům, že dávají málo peněz na inzerci. Chudáci podnikatelé o tom až po dnešek nic nevěděli. Spokojeně pekli pečivo v domnění, že dobře upečený rohlík je tou nejlepší reklamou. Není, bude jim říkat společnost Free Art. A ta propagaci dělat opravdu umí -jinak by úředníky těžko přesvědčila, že natvrdlí čeští podnikatelé ani pořádně nevědí, co je to inzerce. Společnost Free Art naopak ukázala, k čemu reklama je. Můžete nabízet sebevětší pitomost, třeba doučovací kampaň pro drobné podnikatele, a dokonce na tom můžete slušně vydělat. Čert už vem Free Art a jejich nápady, ale pro bruselské úředníky je vyhazování peněz na takové nesmysly hodně špatnou reklamou. A proto by měli raději mlčet a nekritizovat zdejší živnostníky, že si neumějí udělat dobrou reklamu.«