MARIE TŘEŠTÍKOVÁ (53), JEDNATELKA VZDĚLÁVACÍ SPOLEČNOSTI MINERVA, O VÝUCE PODNIKOVÉ KOMUNIKACE: Ačkoli se i v současné době občas setkávám s tím, že někdo považuje vzdělávání v oblasti podnikové komunikace za zbytečnost, přesto v posledních letech přibývá hodně firem, které tento důležitý prvek nepodceňují.
MARIE TŘEŠTÍKOVÁ (53), JEDNATELKA VZDĚLÁVACÍ SPOLEČNOSTI MINERVA, O VÝUCE PODNIKOVÉ KOMUNIKACE:
Ačkoli se i v současné době občas setkávám s tím, že někdo považuje vzdělávání v oblasti podnikové komunikace za zbytečnost, přesto v posledních letech přibývá hodně firem, které tento důležitý prvek nepodceňují. Manažeři jsou navíc mnohdy překvapeni tím, že výukové materiály je nenudí - pokud například videoprogram připomíná spíš britský sitcom než suchopárné řečnění, vzdělávání je zábava. Drtivě stoupá obliba e-learningu, tedy interaktivních programů pro osobní trénink. Pomocí nich si o sobě každý může udělat pravdivý obrázek a potom pracovat na odstranění zjištěných nedostatků. Tyto programy lze použít jak individuálně, tak v podnikových sítích. Podmínkou pro zlepšení firemní komunikace je důkladná analýza stávající situace. Teprve na základě jejích výsledků přichází na řadu návrh opatření, která - pokud se berou vážně - dokáží zefektivnit všechny vnitropodnikové komunikační toky a zlepšit vnější image firmy.