Jistě máte snahu obsloužit svého zákazníka co nejlépe. K bezvadné obsluze náleží i rychlost.
INSPIRACE Z I. REPUBLIKY
Stane-li se však někdy, že váš prodavač nemůže právě žádané zboží okamžitě předložit, a pozorujete-li, že zákazník se stává netrpělivým, nestěžujte si mu na svůj vlastní personál. - Vždyť si stěžujete vlastně sám na sebe. Protože jen vy sám jste odpověden za kvalitu vašich zaměstnanců. Začnete-li si naříkati: „Co ten člověk tak dlouho hledá?“ a pod., ukazujete sám, že nezaměstnáváte dobré síly. A to na zákazníka nikdy dobře nepůsobí. Ať už prodáváte sám, anebo zaměstnáváte prodavače, měl byste se denně přesvědčovat, zda víte vy sám i všichni prodavači o všem, co je ve vašem oboru nového. Jsou dnes na příklad v radiooboru prostí amatéři, pro které je studium radiotechniky koníčkem a kteří si nijak nezadají s odborníkem. Proto byste nikdy neměl připustit, aby zákazník věděl o novinkách, které jsou vám a vašemu personálu ještě neznámé. Každý máme býti mistrem ve svém oboru a v prodeji to znamená naprostou znalost všeho, co se týká i vašeho zboží.
Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín