GLOSA Švýcarská firma International Certification Association, zkoumající národní charakteristiky spotřeby a oblíbenosti značek, se konečně poprvé podívala i na nás Čechy. A zjistila, že se v životě fakt umíme pořádně odvázat: nejradši řídíme škodovku, používáme notebook Lenovo, pijeme plzeňské, nakupujeme v Kauflandu a k tomu všemu posloucháme Karla Gotta. Jsme tedy skutečně země samých velkých příběhů, jak tvrdí i reklama na Česko.
Velké české okno do světa ve výzkumu potvrdila i naše obliba zahraničních hudebních skupin, když jsme si vybrali dávno neexistující Abbu. To je sice samozřejmě pořád lepší než třeba Boney M, takoví Slováci ale mají nejradši aspoň stále zpívající Adele. Výsledky ale vlastně ani moc nepřekvapí: nedávný průzkum agentury CVVM ukázal, že Češi mají nejradši Čechy. Hezký celonárodní incest.