Pravidla soutěžního seriálu upravených osobních vozů jsou neúprosná. Jedním z těch zásadních je povinnost existence "ostré" civilní verze modelu, z něhož soutěžní speciál vychází.Zatímco Škoda Fabia RS nabízí hodně silný motor a přijatelné pohodlí, soutěžní dravec má interiér stavěný jen účelově spartánsky.
Car/Art
Pravidla soutěžního seriálu upravených osobních vozů jsou neúprosná. Jedním z těch zásadních je povinnost existence „ostré“ civilní verze modelu, z něhož soutěžní speciál vychází.
Zatímco Škoda Fabia RS nabízí hodně silný motor a přijatelné pohodlí, soutěžní dravec má interiér stavěný jen účelově spartánsky. Přesto i absence tapecírování a závodní „hejblata“ způsobí chvění srdečních chlopní nejednoho vnímavého motoristy. Při představování první soutěžní Fabie v předvečer slavného ženevského autosalonu sportovní speciál sebevědomě najel před objektivy chtivých fotografů. Zato později při couvání na rampu závodní srdce vozu WRC čtyřikrát zhaslo - couvání prostě speciálu nejde.