Menu Zavřít

Auto za loga na potravinách. Spotřebitelská hra o tři vozy přijde státní fond na 26 milionů korun

24. 10. 2018
Autor: Profimedia.cz

Stát chystá třetí kolo soutěže na podporu prodeje kvalitních potravin. Stačí nakoupit třicet produktů s některou značkou kvality na obalu, ty vystřihnout, nalepit na soutěžní kupon, odeslat a pak už jen doufat ve výhru v podobě vozu Škoda Karoq nebo kuchyňského náčiní. Takový je základní koncept chystané spotřebitelské soutěže, kterou zastřešuje Státní intervenční a zemědělský fond (SZIF).

Jde již o třetí obdobnou soutěž. Její organizace přijde tentokrát na 26 milionů korun. To je však jen zlomek peněz v programu Akademie kvality, který má nakopnout poptávku po kvalitních potravinách.

Podle Lucie Kaletové z oddělení komunikace SZIF je podpora notifikována Evropskou komisí do roku 2020 a může dosáhnout až 242 milionů korun ročně.

V roce 2016 tak stát na propagaci potravinových značek vydal 131 milionů korun, loni s2 40 miliony už vyčerpal téměř celý limit. Celou kampaň má na starost trojice agentur McCann-Erickson Prague, International Advertising Agency a 1 Year & More Production.

Získat hlavní cenu však nebude jednoduché, zájem spotřebitelů byl v minulých ročnících poměrně vysoký. V loňském roce zaslali soutěžící celkem téměř 150 tisíc herních karet, na kterých bylo přes čtyři miliony log. V roce 2016 zaslali účastníci 102 tisíc herních karet s téměř třemi miliony log kvalitních potravin,“ dodává Kaletová.

Jak jsme jedli a jak jíme?

Esej: Dobrou chuť, soudruzi

 Esej: Dobrou chuť, soudruzi

Přečtěte si:

Příliš rozmělněná uzenina. Pražská šunka se zařadila mezi evropské speciality

Uzenář Lenc: Je zvláštní, že španělské maso v Česku stojí stejně jako domácí

WT100

Zabijačková sezona. Přeštické prase je znovu v módě

Jitrnice

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).