Menu Zavřít

Světlo v tunelu

18. 4. 2003
Autor: Euro.cz

Novinový trh

BRAND24

PRAHA (flp) – Na novinových stáncích se má už 5. května objevit nový deník. Jeho název vydavatelé úzkostlivě tajili, mimo jiné i proto, že nyní v televizi před zpravodajstvím běží takzvaná teaserová reklama: Pro spotřebitele představuje jakousi hádanku, která teprve ve druhé fázi kampaně prozradí, o jaký produkt se jedná. Spot doprovází slogan „Hledáte světlo na konci tunelu?“ Nicméně vyšlo najevo že čtenáře osloví pod titulem Impuls.
Za jeho zrodem je spolumajitel distribuční firmy Mediaprint & Kapa Pressegrosso Ivan Kaufmann, jehož společnost vede od loňského podzimu spor s vydavateli ovládajícími konkurenční distribuční První novinovou společnost (PNS). Právě Mediaprint bude zajišťovat dodávky deníku trafikantům, stejnou nabídku dostane i PNS. Rozšiřovat ho bude rovněž armáda zhruba pěti stovek vlastních kolportérů.
„Koncept nového deníku je podobný rakouským novinám Neue Kronen Zeitung či slovenskému Novému času,“ řekl týdeníku EURO Kaufmann. Grafika novin používá prvky bulvárních médií, svým obsahem má ale oslovit širší cílovou skupinu. Deník bude vycházet ve formátu, který v Česku používají například inzertní noviny Annonce. Každé vydání má mít čtyřiadvacet stran přinášejících zprávy z domova, zahraničí, sportu či ekonomiky a také servisní rubriky s televizním program, předpovědí počasí či nejrůznějšími lifestylová témata. Noviny budou vycházet šestkrát týdně, jeden výtisk bude stát tři koruny. Inzertní celostrana má vyjít zhruba na pětačtyřicet tisíc korun.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).