GLOSAObjektivní příspěvek do veřejné diskuze - tak ředitel ČSOB Pavel Kavánek označil průzkum, který zmapoval vztahy klient a jeho banka. Největší českou banku lze jenom pochválit. Tím spíše, že respondentů bylo takřka 25 tisíc, často překvapivé výsledky tedy mají značnou vypovídací hodnotu (podrobnosti najdete na straně 42).
GLOSA
Objektivní příspěvek do veřejné diskuze - tak ředitel ČSOB Pavel Kavánek označil průzkum, který zmapoval vztahy klient a jeho banka. Největší českou banku lze jenom pochválit. Tím spíše, že respondentů bylo takřka 25 tisíc, často překvapivé výsledky tedy mají značnou vypovídací hodnotu (podrobnosti najdete na straně 42). Průzkum pro ČSOB zpracovala agentura Donath-Burson-Marsteller.
A tady je to příslovečné čertovo kopýtko. Řeč vůbec není o kvalitách zmíněné společnosti. Ty jsou nejspíš excelentní - má-li nějaká velká firma nějaký velký průšvih, můžeme si být jistí, že příští den uvidíme na televizních obrazovkách pana Donatha. Jenže právě proto má veřejnost jak jeho osobně, tak i firmu, kterou představuje, zafixovány především jako „vlivovou“ (slovy expremiéra Zemana) agenturu etablovanou hlavně ve sféře krizové komunikace. Chvályhodný počin tak nese viditelný šrám - a že agentura takové průzkumy standardně provádí, na věci mnoho nemění.