T-Mobile nesmí používat reklamu, ve které srovnává své tarify s konkurenčním Vodafonem. V předběžném opatření o tom rozhodl Městský soud v Praze s tím, že by reklama mohla klamat spotřebitele. T-Mobile bude podle Martiny Kemrové z tiskového oddělení firmy rozhodnutí respektovat.
Reklama T-Mobilu v denním tisku srovnávala jeho tarify T300 a T600 a jejich varianty HIT s tarify 300 a 500 Naplno od Vodafonu se sloganem „Srovnání hovoří pro tarif T600 od T-Mobile“. T-Mobile přitom srovnával tarify HIT, které nabízí 20procentní zvýhodnění se základními tarify Vodafonu. Podle mluvčího Vodafonu Jakuba Hrabovského reklama brala v úvahu jen ceny služeb a ne další podmínky, například to, že uživatel tarifů Naplno může převádět volné minuty do dalšího měsíce, což u T-Mobile nefunguje.