Menu Zavřít

Knižní tipy Profitu

Autor: Euro.cz

W. Chan Kim - Renée Mauborgne: STRATEGIE MODRÉHO OCEÁNU Autoři na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci -boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu.

W. Chan Kim - Renée Mauborgne: STRATEGIE MODRÉHO OCEÁNU

MM26_AI

Autoři na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci -boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu. Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje soupeření s konkurenty, ale právě „hodnotové inovace“, vytváření a ovládnutí „modrých oceánů“ - dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry.

Vydal Management Press, 2005, doporučená cena 390 Kč. Karel Havlíček - Milan Kašík: MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ Práce ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby. Vydal Management Press, 2005, doporučená cena 260 Kč.

  • Našli jste v článku chybu?

Kvíz týdne

Retro kvíz: Poznáte historické spotřebiče z našich domácností?
1/12 otázek