Počínaje tímto číslem vám představíme zajímavé reklamní kampaně z celého světa. Na úvod se podíváme na zoubek reklamě na produkty, které mají co do činění se zuby.
Svět reklamy
Počínaje tímto číslem vám představíme zajímavé reklamní kampaně z celého světa. Na úvod se podíváme na zoubek reklamě na produkty, které mají co do činění se zuby.
| Žvýkáte? Pokud ne, možná začnete, až se dozvíte, že žvýkání po každém jídle snižuje riziko vzniku zubního kazu. Snad to věděl i ten, kdo ukousl kus předlohy pro Arcimboldův obraz. Reklama je dílem pražské agentury MARK BBDO. |
| Co dokáže zubní pasta? Všechnu nečistotu a plak z vašich zubů jednoduše vygumuje. Stejně jako guma tužku. To přece pochopí i malé dítě. Nápad zrealizovala brazilská pobočka Grey Worldwide. |
| Pokud používáte zubní nit, nemusíte se bát, že budete mít v mezizubním prostoru celou noc zaparkovaný kamion s odpadky. Reklamu pro společnost Procter & Gamble vytvořila americká pobočka agentury Saatchi & Saatchi a uspěla s ní například na reklamním festivalu Cannes Lions 2007. |
| Zuby silné jako krokodýl budete mít, pokud si dáte žvýkačku Extra od Wrigley. Alespoň podle německé agentury BBDO Berlín. A s takovými zuby už vás hned tak něco nezaskočí. Snad jen filmový lovec krokodýlů Dundee. |
| Abyste měli krásné zdravé zuby, potřebujete samozřejmě vápník. Takže s úsměvem do několika sklenic mléka denně. Sklenice do tvaru zubů seřadila agentura Almap BBDO Brazílie. |