Ministerstvo informatiky vyhlásilo soutěž na vytvoření loga a sloganu, který bude propagovat nastupující zemské digitální televizní vysílání (zkráceně DVB-T). Logo a slogan využije i v informační kampani určené obyvatelům Domažlicka, kde DVB-T začalo před několika dny. Podle ministerstva má kampaň začít ještě letos na podzim.
Ministerstvo informatiky vyhlásilo soutěž na vytvoření loga a sloganu, který bude propagovat nastupující zemské digitální televizní vysílání (zkráceně DVB-T). Logo a slogan využije i v informační kampani určené obyvatelům Domažlicka, kde DVB-T začalo před několika dny.
Podle ministerstva má kampaň začít ještě letos na podzim. Jejím cílem je zajistit dostatečnou informovanost obyvatel a dalších subjektů v regionu Domažlicka o hlavních aspektech přechodu z analogového vysílání na digitální vysílání.
Návrhy loga a reklamního sloganu musí být technologicky neutrální a zpracovány tak, aby byly vhodné pro užití ve všech typech médií, zejména v tisku, plošné inzerci, letácích i v elektronických médiích, a na celém území České republiky. Návrhy tedy nesmí být regionálně zaměřené. Cena díla nesmí překročit 100 tisíc korun včetně DPH.