Menu Zavřít

Electro World prohloubil ztrátu na 174 milionů, v expanzi ale pokračuje

30. 5. 2016
Autor: archiv

Řetězec s elektronikou Electro World ve finančním roce 2014/2015 prohloubil ztrátu na 174 milionů korun z předchozích 159 milionů. Tržby společnosti se snížily meziročně o tři procenta na 3,4 miliardy korun.

Společnost v tiskové zprávě uvedla, že pokračuje v expanzi a rozšiřování služeb. V posledním finančním roce se zaměřila mimo jiné na optimalizaci prodejní a distribuční sítě. Všechny prodejny také rozšířily nabídku zboží o nové produktové kategorie, např. produkty pro dům a zahradu.

Sítě Electro World v ČR a na Slovensku koupil předloni od britské skupiny Dixons Retail slovenský řetězec se spotřební elektronikou Nay. Společnost provozuje v Česku podle svých internetových stránek 18 prodejen. Počet zaměstnanců loni klesl na 687. Electro World svoji první prodejnu v ČR otevřel v roce 2002.

BRAND24

Prodej technického spotřebního zboží v Česku loni stoupl o 9,7 procenta na 73,6 miliardy korun. Nejrychleji, o 25 procent meziročně, loni rostl prodej mobilních telefonů a dalších telekomunikačních zařízení. Klesl naopak obrat trhu digitálních fotoaparátů, ukázal poslední průzkum GfK Temax.

Přečtěte si, jak spolu bojují dva giganti na poli smartphonů

Válka smartphonů. Huawei zažaloval Samsung kvůli patentům

Mobilní telefon Huawei

Konkurenční prodejny Datart ve finančním roce 2014/2015 vykázaly zisk 8,9 milionu korun a tržby 4,9 miliardy korun. Obrat největšího tuzemského internetového prodejce Alza.cz loni stoupl o 24 procent na rekordních 14,5 miliardy korun bez DPH.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).