Adidas mění golfovou strategii. Omezí příslušenství

Adam Štěpánek 04. května, 20:23  -  Adam Štěpánek
04. května, 20:23

Světová společnost se sportovním vybavením Adidas mění svou strategii na poli golfu. Prodá několik vlastněných značek a spíše než na příslušenství se bude zaměřovat na golfové oblečení a obuv.

Adidas ve středu oznámil, že se chystá prodat tři golfové značky, které spadají do jeho portfolia. Jedná se o TaylorMade, Adams a Ashworth. Tímto krokem omezí svůj nabízený sortiment o golfové hole, bagy a další příslušenství.

Společnost hodlá svůj golfový sortiment prodávat skrze svou značku Adidas Golf, přičemž se zaměří především na oblečení a specializovanou obuv.

Přečtěte si, jaké peníze se točí kolem golfového Masters

Golfové Masters: vstup jen pro zvané, 80 let tradice i chyba za dvacet milionů

„TaylorMade je fungující byznys, ale rozhodli jsme se, že je potřeba se zaměřit více na základní věci, totiž obuv a oblečení,“ okomentoval změnu strategie výkonný ředitel společnosti Herbert Hainer.

Adidas přišel s částečnou změnou strategie u golfu už loni, když si najal novou kreativní agenturu s cílem prezentovat golf více jako sport spíše než koníček. „Chceme se více přiblížit celkové strategii Adidasu a zdůraznit golf jako sport a golfisty jako sportovce,“ řekla Melissa Zeiglerová, marketingová ředitelka Adidas Golf.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče