Adidas mění golfovou strategii. Omezí příslušenství

Adam Štěpánek 04. května 2016, 20:23  -  Adam Štěpánek
04. května 2016, 20:23

Světová společnost se sportovním vybavením Adidas mění svou strategii na poli golfu. Prodá několik vlastněných značek a spíše než na příslušenství se bude zaměřovat na golfové oblečení a obuv.

Adidas ve středu oznámil, že se chystá prodat tři golfové značky, které spadají do jeho portfolia. Jedná se o TaylorMade, Adams a Ashworth. Tímto krokem omezí svůj nabízený sortiment o golfové hole, bagy a další příslušenství.

Společnost hodlá svůj golfový sortiment prodávat skrze svou značku Adidas Golf, přičemž se zaměří především na oblečení a specializovanou obuv.

Přečtěte si, jaké peníze se točí kolem golfového Masters

Golfové Masters: vstup jen pro zvané, 80 let tradice i chyba za dvacet milionů

„TaylorMade je fungující byznys, ale rozhodli jsme se, že je potřeba se zaměřit více na základní věci, totiž obuv a oblečení,“ okomentoval změnu strategie výkonný ředitel společnosti Herbert Hainer.

Adidas přišel s částečnou změnou strategie u golfu už loni, když si najal novou kreativní agenturu s cílem prezentovat golf více jako sport spíše než koníček. „Chceme se více přiblížit celkové strategii Adidasu a zdůraznit golf jako sport a golfisty jako sportovce,“ řekla Melissa Zeiglerová, marketingová ředitelka Adidas Golf.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče