Menu Zavřít

První ve střední Evropě. Lidl spustil v Česku e-shop se spotřebním zbožím

20. 9. 2017
Autor: čtk

Diskontní řetězec Lidl spustil v Česku po týdnu testování internetový obchod se spotřebním zbožím, první ve střední Evropě. Dvakrát týdně v něm nabídne produkty, které se o týden později objeví v kamenných prodejnách. Potraviny e-shop nenabízí.

Vedle pravidelné akční nabídky e-shop nabídne i stálý sortiment. Budou tu i výrobky a značky, které zákazníci v kamenných prodejnách nenajdou.

Objednané zboží bude doručeno do tří dnů od objednání, platba je možná platební kartou při objednání nebo dobírkou. Cena dopravy začíná na 59 korun, při objednávkách nad 1000 korun je zdarma. Doručuje společnost PPL buď na zvolenou adresu, nebo do podacího a výdejního místa.


Rizika online nákupu mimo EU: hlavně dobře počítat

 Online nakupování, ilustrační foto


„Jsem rád, že Česká republika má výsadní postavení a náš e-shop je vůbec první ve střední a východní Evropě (v rámci Lidlu),“ uvedl generální ředitel Lidl ČR Pavel Stratil.

Společně s e-shopem začal plný provoz v největším logistickém centru pro elektronický obchod v rámci Lidlu, které je v Plzni. Většinu sortimentu, 90 procent, tvoří oblečení, obuv, sportovní potřeby, vybavení pro domácnost, zahradu a dílnu. Provoz centrum zahájilo loni v listopadu a dosud zásobovalo e-shopy v Německu, Belgii a Nizozemsku. Na 44 tisících metrech čtverečních skladovací plochy je tu více než 19 tisíc druhů zboží, pracuje tu 1100 zaměstnanců.


Lidl spojil síly s topmodelkou Heidi Klum. Čtěte více

Spolupráce Heidi Klum a Lidlu byla prezentována 7. září v New Yorku

WT100


Češi při nákupech v e-shopech utratili během prvního pololetí letošního roku 46,4 miliardy korun, meziročně o 13 procent víc. Vyplývá to z údajů portálu Heureka.cz. Ve druhé půlce roku by růst měl zrychlit. Podle odhadu Asociace pro elektronickou komerci letos tržby internetových obchodů dosáhnou zhruba 115 miliard korun. Podíl e-commerce na celkovém maloobchodu stoupne na téměř 11 procent.

Dále čtěte:

Lidl v Česku testuje e-shop, jídlo v něm ale nebude

Diskont jako dobrý byznys

Průměrná mzda v řetězcích stoupla na 15 tisíc. Zájemci o práci téměř vymizeli


  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).