1. MYSLÍTE SI, ŽE SPRÁVNĚ ZVOLENÁ IMAGE MŮŽE MÍT VLIV NA ÚSPĚCH PODNIKATELE?
2. VYUŽILA JSTE JIŽ, PŘÍPADNĚ UVAŽOVALA BYSTE O VYUŽITÍ SLUŽEB VIZÁŽISTY ČI SPECIALISTY NA IMAGE?
SIMIKE VALIGUROVÁ majitelka rádia
1. Zcela určitě. Image úzce souvisí s oborem podnikání, ve kterém se podnikatel pohybuje. Pokud nám člověk s oborem, ve kterém se prezentuje, neladí, pojmeme k němu nedůvěru a komplikuje to komunikaci. Samozřejmě, existují extra třídy - osobnosti, které si mohou dovolit dát na sebe téměř cokoliv, a svou image libovolně extravagantní, a přesto budou úspěšné, protože mají charisma, které všechny odzbrojí.
2. Určitě by mě bavilo nechat se sebou dělat kouzla. Zatím však nebyla vhodná příležitost, dostatečně silná potřeba a s tím související úsilí, které by mě k vizážistce přivedly. Dámské dýchánky tohoto typu ovšem miluji.
BOŽENA KOČOVÁ podnikatelka v oboru pekařství
1. Určitě, velmi důležitý je zvláště příznivý první dojem. Podnikatel musí mít jiskru, kterou své obchodní partnery, ale i ostatní lidi kolem sebe, dokáže zaujmout.
2. Před dvěma lety jsem využila služeb vizážistky, která mi poradila hlavně v oblasti barevné typologie. V současné době se chystám na další návštěvu. Postupem času totiž stále více vnímám, jak je image důležitá. Mnohem lepším dojmem na mě působí člověk, který o sebe dbá.
DANA CHOMÁTOVÁ advokátka
1. Určitě ano. Záleží ale především na tom, o jaký druh podnikání se jedná. Jsem přesvědčená, že zvláště první dojem, jakým podnikatel na klienty či zákazníky zapůsobí, je velmi podstatný.
2. Zatím jsem o službách vizážisty neuvažovala. Nemyslím si, že by moje profese nutně vyžadovala pomoc odborníka. Se svou současnou image jsem spokojená, vyznávám především elegantní modu, která nejlépe koresponduje s mou profesí.