Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Průmysl není jen továrna s komínem

Proběhla konference k tématu podpora kulturních a kreativních průmyslů.

Potřebujete pro své plány peníze skutečně rychle? Rychlá půjčka to umí

Rychlá půjčka bývá obvykle spojována spíše s mini úvěry na pár dnů, které sjednáte online…

Vychází druhý díl sběratelské lahůdky Kronika první republiky 1919

Na půdě České národní banky byla slavnostně představena Kronika první republiky, díl 1919…

 Plynový sporák
Plynový sporák
Autor: Mladá fronta - archiv

Výhody poskytované dodavateli energií zná jen 38 procent spotřebitelů, vyplývá z průzkumu

25. srpna, 15:16 - čtk
 Plynový sporák
Plynový sporák
Autor: Mladá fronta - archiv
25. srpna, 15:16

Většina českých spotřebitelů neví, jaké služby navíc jim nabízí jejich dodavatel elektřiny nebo plynu. Poskytované výhody svého prodejce zná pouze 38 procent lidí. Vyplývá to z průzkumu portálu Ušetřeno.cz. Uskutečnil se na přelomu července a srpna na vzorku 1142 respondentů z celé České republiky.

„Průzkum ukázal, že 62 procent oslovených nemá výhodách od dodavatelů ani obecné povědomí. Ti, kteří přehled o benefitech mají, nejčastěji zmiňují revize kotlů, servis elektrikáře nebo slevy na zboží a služby u partnerů jejich dodavatelů,“ uvedla analytička Ušetřeno.cz Markéta Witoszová.

Máte přehled o výhodách, které nabízí vaši dodavatelé energií?

Téměř tři čtvrtiny dotázaných by jako zvýhodnění ocenili například odměny za řádně uhrazené vyúčtování nebo za věrnost, přes 40 procent respondentů preferuje také nejrůznější asistenční služby, jako jsou revize a údržba kotle nebo služby řemeslníků. Třetina dotázaných by uvítala také možnost získat zvýhodněné pojištění domácností, vyplývá dále z průzkumu. Za většinu přidaných služeb si ale Češi podle něj nejsou ochotni připlácet, 71 procent dotázaných očekává, že by byly poskytovány zdarma.