Sladké fiasko. Dr. Oetker přestal vyrábět kalorickou bombu čokopizzu - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

Sladké fiasko. Dr. Oetker přestal vyrábět kalorickou bombu čokopizzu

,
Sladké fiasko. Dr. Oetker přestal vyrábět kalorickou bombu čokopizzu
Zdroj: Profimedia.cz

Měl to být prodejní trhák. Po dvou letech ale německý výrobce potravin Dr. Oetker stahuje mraženou čokoládovou pizzu z trhu. Po počátečním úspěchu zájem zákazníků o novinku vyprchal. Důvodem je i to, že pizza je doslova kalorickou bombou. Jedno balení obsahuje 960 kilokalorií, což odpovídá dvěma hodinám intenzivního cvičení.

Německá inovace tradičního italského pokrmu se nepovedla. Pizza, jež byla politá čokoládou a obsahovala další kousky čokolády na povrchu, se přestala vyrábět. Část zákazníků konce netradičního pokrmu lituje. Většina ale produkt nepřijala, protože jim výrobek nechutnal.

Příběh čokoládové pizzy od výrobce potravin Dr. Oetker začal v dubnu 2017. Novinka „Pizza Dolce al Cioccolato“ měla zpočátku úspěch a firma z Bielefeldu hlásila po několika měsících prodej dvou milionů sladké speciality. Zájem ale začal po několika měsících upadat.

„Vždy existují na trhu novinky, a proto musí starý produkt vytvořit místo pro nový, pokud není dostatečná poptávka,“ přiznal mluvčí firmy. Na trhu byla k dostání už jen menší verze čokoládové pizzy, ale i ta se přestala letos v srpnu vyrábět.


Máte rádi hořkou čokoládu? Pozor na kadmium

ilustrační foto


Zákazníci na sociálních sítích často kromě chuti kritizovali i kalorickou hodnotu pokrmu, jež dosahovala 960 kilokalorií. To by znamenalo ekvivalent energetického výdeje po dvou hodinách cvičení. Kousek pizzy se hodil spíše jako dezert než jako hlavní jídlo.

Po roce od uvedení na trh výrobce novinku upravil na „Piccola Cioccolatino“, ale ani zmenšená pizza na trhu po počáteční euforii neuspěla.

Dále čtěte:

Rybáři na Baltu musí výrazně omezit lov. Regulace dopadne i na turisty

Podnikání bez hranic. Růžička chce vyvíjet nové potraviny

Nenápadná a výživná potravina budoucnosti. Obyčejné žaludy

Ohodnoťte tento článek
Diskuze