Menu Zavřít

Nová česká online cestovní kancelář Trip.market se zaměří na firmy

23. 5. 2017
Autor: Profimedia.cz

V Česku vznikla nová online cestovní kancelář s unikátním mixem služeb. Služba Trip.market Business pod vedením podnikatele Víta Rosberga cílí na firemní klientelu, jíž chce na jednom místě nabídnout služby dostupné běžně pouze samostatně. Nejsilnějším nástrojem nového e-commerce projektu je pokročilý program cestování pro firmy, v němž si mohou klienti Trip.market Business rezervovat nejvýhodnější letenky i ubytování v požadované destinaci.

„Našim cílem je poskytovat službu, která českým firmám zjednoduší zařizování cest do zahraničí. Klademe důraz na to, aby byl celý proces efektivní, přehledný a komfortní pro uživatele, kteří letenky a ubytování vybírají, stejně jako pro ty, kteří náklady schvalují. Využívání našich služeb je přitom výhodné nejen firmy, ale i pro její zaměstnance – ti od nás získají platební kartu VISA Premium s rozsáhlým cestovním pojištěním pokrývajícím i ztrátu osobních dokladů pro všechny členy výpravy nebo službu asistenta připraveného vyřešit jakýkoli problém na cestě nebo při vyhledávání,“ popisuje hlavní výhody služby Trip.market Business její zakladatel a ředitel Vit Rosberg.

BRAND24

Trip.market Business nabízí firemním klientům plně individuální přístup do celého systému rezervací. Každý z uživatelů má možnost jednoduše a bez prostředníka nakupovat či rezervovat letenky a ubytování. Systém současně umožňuje spravovat několik úrovní autorizace rezervací včetně detailního reportování všech nákladů.

Uživatelský komfort služby Trip.market Business dále zvyšuje garance vyhledání náhradní letenky do pěti minut či propojení systému s kalendářem a nástroji na správu rozpočtů. Vývojový tým služby Trip.market Business již dokončil i plně automatizovaný systém pro správu všech stávajících loajalitních programů, které mají firmy zřízeny u jednotlivých aerolinek a hotelů. „Náš systém v zásadě přenáší celé letiště k firmám do kanceláře,“ shrnuje Rosberg.


  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).