Menu Zavřít

Psychologie reklamy

Autor: Euro.cz

KNIŽNÍ TIP S rozvojem tržního hospodářství zájem o téma reklama roste, ale většina přístupů k marketingovým komunikacím je založena na ekonomickém pojetí. Proto si autorky této knížky myslí, že by jejich psychologický pohled na reklamu mohl být zajímavý i pro ekonomy, kteří chtějí vidět věci a lidi i z druhé strany.

**Jitka Vysekalová, Růžena Komárková

KNIŽNÍ TIP

MM26_AI

S rozvojem tržního hospodářství zájem o téma reklama roste, ale většina přístupů k marketingovým komunikacím je založena na ekonomickém pojetí. Proto si autorky této knížky myslí, že by jejich psychologický pohled na reklamu mohl být zajímavý i pro ekonomy, kteří chtějí vidět věci a lidi i z druhé strany. Knížka je koncipována tak, že může sloužit jak profesionálům v marketingových komunikacích, tak i těm, kteří se na tuto dráhu připravují a hledají konfrontaci různých přístupů. Neposkytuje recepty, ale dává možnost zamyslet se nad tím, co to vlastně reklama je, jaké funkce plní, kde se uplatňuje psychologie, a to od vnímání propagačního sdělení až po jeho příjem a působení na chování člověka.

Nakladatelství Grada Publishing, vázané, 264 strany

  • Našli jste v článku chybu?

Kvíz týdne

Retro kvíz: Poznáte historické spotřebiče z našich domácností?
1/12 otázek