Menu Zavřít

Asijská expanze německého diskontu: Aldi chce otevřít kamenné obchody v Číně

8. 3. 2018
Autor: Profimedia.cz

Německý diskontní řetězec Aldi se v následujících letech chystá otevřít první kamenné obchody v Číně. Firma teprve před rokem zahájila na trhu čítajícím nejvíce potenciálních zákazníků na světě internetový prodej.

Aldi podle listu Lebensmittel Zeitung již hledá vhodný personál. Firma sama nicméně zprávu nepotvrdila a uvedla, že se v Číně dál chce zaměřovat na své internetové aktivity.

Čínské zákazníky Aldi zásobuje prostřednictvím australských dodavatelů na on-line platformě Tmall Global, kterou provozuje čínský internetový prodejce Alibaba. Podle dřívějšího sdělení manažera Alibaby pro Evropu Terryho von Bibry má čínská střední třída o výrobky Made in Germany čím dál větší zájem, uvedla agentura DPA.


Lidl se pokoušel prorazit v USA:

Lidl chtěl dobýt Ameriku. Skončilo to debaklem

Modelka Heidi Klum měla pomoci řetězci Lidl uspět na americkém trhu, ilustrační foto

CIF24


Německé diskontní řetězce se v zahraničí angažují čím dál víc. Na australském trhu je Aldi 16 let, řetězec expandoval i do Británie a už v roce 1976 otevřel první obchod ve Spojených státech. Na americký trh loni vstoupil i konkurenční Lidl, který působí od roku 2003 i v České republice.

Dále čtěte:

Pracovní pohovor v naprosté tmě: Aldi chce odbourat předsudky

Přijde český BioLidl? Branže kvalitních potravin hledá cestu z kruhu

Zmar evropského východu: kromě Čechů už i Poláci platí za jídlo víc než Němci


  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).