Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Apartmán v Krkonoších: chalupa 21. století bez starostí a s výnosem

Pokud si pořídíte vlastní horský apartmán, můžete trávit zimní a letní dovolenou…

Zajímavosti o golfu, které jste nevěděli

Golf je vyhledávaným sportem, který se těší čím dál větší oblibě. Má dlouholetou tradici…

AAA Auto: Zdaleka nejen obchodník s ojetými vozy

Síť autocenter AAA Auto působí v České republice už bezmála třicet let. Aktivity firmy…

 Lidé by nejvíce uvítali pětihodinovou pracovní dobu, podíl na zisku společnosti a neomezenou dovolenou, ilustrační foto
Lidé by nejvíce uvítali pětihodinovou pracovní dobu, podíl na zisku společnosti a neomezenou dovolenou, ilustrační foto
Autor: Profimedia.cz

Netradiční benefity. Češi chtějí pětihodinovou pracovní dobu nebo podíl na zisku společnosti

09. února, 17:10 - čtk
 Lidé by nejvíce uvítali pětihodinovou pracovní dobu, podíl na zisku společnosti a neomezenou dovolenou, ilustrační foto
Lidé by nejvíce uvítali pětihodinovou pracovní dobu, podíl na zisku společnosti a neomezenou dovolenou, ilustrační foto
Autor: Profimedia.cz
09. února, 17:10

Z netradičních zaměstnaneckých benefitů by Češi nejvíce uvítali pětihodinovou pracovní dobu, podíl na zisku společnosti a neomezenou dovolenou. Naopak minimální zájem mají o zmrazení vajíček za účelem odložení mateřství či pojištění proti krádeži identity. Vyplývá to z průzkumu společnosti Up ČR mezi 525 zaměstnanci.

Leden patří podle personalistů k měsícům, kdy nastupuje do nového zaměstnání nejvíce lidí v roce. Právě k jejich oslovení začínají čeští zaměstnavatelé využívat i různé atypické benefity, které fungují ve větší míře v zahraničí. Při práci s nimi ovšem čeští zaměstnavatelé často chybují.

„Netradiční benefity slouží spíše jako lákadlo a pomáhají vytvářet image zaměstnavatele. Jejich zavádění by však mělo jít ruku v ruce s rozvojem benefitů, které tvoří základní firemní péči. Na začátku roku jde typicky o navyšování nominální hodnoty stravenek nebo přechod z papírových poukázek na elektronické,“ uvedla ředitelka prodeje Up ČR Petra Gubíková.

Alespoň o některé z neobvyklých výhod by podle průzkumu mělo zájem 91 procent Čechů. „Stále oblíbenější jsou například relaxační víkendy spojené s wellness, adrenalinové zážitky, ale i příspěvek na charitu,“ upozornila.