I když většina domácích firem letos kvůli krizi omezila své marketingové projekty, vánoční přání a oblíbená „péefka“ obchodním partnerům u většiny malých a středních společností úspory přežila.
Autor: Martin Siebert
Proti předcházejícím letům je ale znát výrazný posun k posílání novoročních přání elektronickou formou. Je totiž nejen jednodušší, ale také jasně levnější. Často má také sloužit pro připomenutí, že firma ještě pořád existuje a partneři s ní mohou počítat. „Na druhou stranu papírové přání vyjadřuje skutečný osobní zájem a je znakem určitého ocenění obchodního partnera,“ poukazuje na výhody klasického psaní specialista na obchodní etiku Jan Koutský.
Anketa Profitu: Rozesílali jste obchodním partnerům vánoční a novoroční přání?
Martin Zaremba majitel RK Sting
Ale i když jsme jich natiskli hodně, nestačilo to a část jsme museli pozdravit e-mailem.
Ladislav Falbr spolumajitel Snacker
Posílání takových přání je přínosné k udržení dobrých vztahů s odběrateli.
Ladislav Mareš spolumajitel Elmarco
Jdeme s dobou, PF jsme letos rozesílali e-mailem.
Jaroslav Tamchyna prezident Franchise Clubu
Už pravidelně oba způsoby kombinuji. Členové ale zásadně dostávají klasická přání.
Martin Šampalík spolumajitel The Pub
Šetříme, takže novoročenky rozesíláme partnerům elektronicky.






