GLOSAMajitel autobazaru Auto Diskont Martin Emes před Vánocemi sliboval, že začne do České republiky vozit levná auta z Číny (Profit 45/2005). Prý budou stát jen o něco více než sto tisíc korun. První zkušební kusy měly být k vidění už v lednu. Je ale konec února a Emes žádná levná auta nepředvedl.
GLOSA
Majitel autobazaru Auto Diskont Martin Emes před Vánocemi sliboval, že začne do České republiky vozit levná auta z Číny (Profit 45/2005). Prý budou stát jen o něco více než sto tisíc korun. První zkušební kusy měly být k vidění už v lednu. Je ale konec února a Emes žádná levná auta nepředvedl. Na konci ledna mu Profit poslal email s dotazem, ale majitel bazaru zatím neodpověděl. A tak se zdá, že se žádné dovozy z Číny konat nebudou. Je zřejmé, že od záměru k provedení je dlouhá cesta. Současný stav automobilových technologií spolu s náklady na dopravu totiž těžko umožňují takto levný vůz na trh dodávat.
Z minulosti je známa řada příkladů avizovaných senzačních cen, které ovšem v reálné praxi nikdy neplatily. Anebo je tu druhá možnost. Od Auto Diskontu to byl jen reklamní trik, který měl upoutat pozornost motoristů k firemnímu logu.