Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Pomozte ochránit uživatele internetu a zachovat svobodný internet

12. září se bude v Evropském parlamentu hlasovat o evropské směrnici o autorském právu.…

Konference o coworkingu TechoCon 2018

Kanceláře se čím dál rychleji mění, práce v nich stejně tak. Jak funguje moderní…

Konec výmluvám a začátek mluvení anglicky se blíží!

Lidský druh je mistrem ve vymlouvání se. Vymlouváme se na počasí, na únavu, na děti, na…

Vyhledávač módy Glami vstoupí na maďarský trh

05. října 2017, 11:13 - čtk
05. října 2017, 11:13

Internetový vyhledávač módy Glami z české investiční skupiny Miton vstoupí do Maďarska. Jde o devátý trh, kde služba začne fungovat. Glami působí pod různými značkami v Česku, na Slovensku, v Německu, Španělsku, Francii, Polsku, Itálii a Rumunsku. Pro vstup na maďarský trh se firma rozhodla kvůli tamnímu velkému zastoupení mezinárodních obchodníků, se kterými spolupracuje na jiných trzích, i rozvinutému trhu lokálních e-shopů.

Glami funguje čtyři roky a za tu dobu přinesl partnerským obchodům obrat téměř šest miliard korun, což jej podle jeho vyjádření řadí na první místo ve střední a východní Evropě. Glami je hlavní značkou skupiny Inspigroup, která na svých portálech sleduje produkty od více než 20.000 značek z 2400 e-shopů. Dohromady službu sleduje na všech sociálních sítích přes 4,4 milionu lidí. Letos by měl obrat firmy překročit tři miliardy korun.


Lidl spojil síly s topmodelkou Heidi Klum. Čtěte více


„Věříme, že internetový trh s módou bude dál rychle růst. Zvyšovat se bude jak nabídka, tak počet zákazníků, kteří si módu vybírají a kupují online,“ uvedl výkonný ředitel Glami a partner Mitonu Tomáš Hodboď.

Inspigroup vznikl v roce 2012 jako projekt sdružující vyhledávače módy. Pod značkou jsou zastoupeny projekty Glami, Domodi, Stileo, a Allani. Investorem je investiční skupina Miton. Mezi nejznámější projekty Mitonu patří Bonami, Rohlik, Restu, Biano, Driveto, GoOut a Startupjobs.

Dále čtěte:

Majitel Zary zvýšil zisk na 36 miliard. Rostly i prodeje

Nereálný obraz těla. Gucci a Dior přestanou využívat hubené modelky

Diskont jako dobrý byznys



Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak vypadají SPZ na autech v Evropě?
Platíte víc za vlak kvůli slevě pro studenty a důchodce?
Za černý odběr elektřiny jsou vysoké pokuty. Jak se mu vyhnout?
Kdy vzroste rodičovská o 40 tisíc? A koho se zvýšení bude týkat?
Kdy se v ČR zakáží zvířata v cirkusech?
Auta
Retro: Vyzkoušeli jsme, jak se řídí Buick Series 40 Sedan (…
Škoda Octavia G-Tec je rychlejší. Tisíc kilometrů s ní ale už na jedno tankování nedáte
IAA Hannover 2018: Budoucnost užitkových aut? Hybridní, elektrická a autonomní
Euro NCAP: Volkswagen Touareg a Audi A6 za pět, Tourneo za čtyři a Jimny pouze za tři
Kvíz: Víte, kolik dostanete bodů za tyto přestupky?
Technologie
Zneužívá Amazon monopolní postavení? Evropská komise rozjíždí zkoumání
Platíte víc za vlak kvůli slevě pro studenty a důchodce?
Už nebudeme závidět Americe levný hardware. Většinu komponent zdraží Trumpova cla
Nový výrobce pamětí Flash pro SSD. Macronix chystá 3D NAND, která bude o 30 % levnější
Asus ROG Strix Fusion 700: bezdrátová sluchátka pro hráče (uživatelská recenze)
Hry pro příležitostné hráče