Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Zahradní domky dají vaší zahradě nový rozměr

Na konci zimy opět plánujeme zahradní práce. Avšak zahrada bez místa na relaxaci není…

Nebankovní půjčky prolamují svou neblahou pověst

Ještě nedávno bylo spojení nebankovní půjčky téměř sprostým slovem. Lidé se na ně dívali…

Astratex posiluje management, novým ředitelem je Ladislav Bárta

Lídr na středoevropském trhu se spodním prádlem a plavkami Astratex posiluje svůj…

Amazon zvyšuje podíl na trhu s internetovou reklamou. Letos předstihne Microsoft

19. září 2018, 18:12 - čtk
19. září 2018, 18:12

Internetový prodejce Amazon zvyšuje svůj podíl na americkém trhu s internetovou reklamou. Podle odhadů výzkumné společnosti eMarketer by v letošním roce měl Amazon překonat firmy Microsoft a Oath a stát se třetí největší firmou na tomto trhu s podílem 4,2 procenta.

Amazon by svůj podíl měl zvýšit na úkor jedniček na trhu, Googlu a Facebooku, avšak i nadále bude za těmito firmami výrazně zaostávat. Jejich společný podíl na trhu má činit 57,7 procenta.

Podíl Microsoftu na trhu s internetovou reklamou má letos činit 4,1 procenta. Microsoftu patří stránky MSN, Bing či LinkedIn. Oath, který je dceřinou společností Verizonu a vlastní AOL a Yahoo, má mít podíl 3,3 procenta.

EMarketer upozornil, že Amazonu pomáhá, že stále více lidí začíná hledat určité produkty rovnou na Amazonu místo na Googlu nebo v jiných vyhledávačích.


Čtěte: Jak dlouho vydělávají miliardáři vaši roční mzdu? Zakladateli Amazonu Bezosovi stačí pár vteřin


Hodnota amerického trhu s internetovou reklamou má podle eMarketer činit 111 miliard dolarů (2,4 bilionu korun). Podíl Googlu na tomto trhu má být 37,1 procenta a Facebooku 20,6 procenta. Jejich společný podíl však letos klesne a zásluhu na tom bude mít hlavně Amazon.

Příjmy Amazonu z internetové reklamy v USA mají letos činit 4,6 miliardy dolarů. Ještě v březnu přitom eMarketer očekával, že jeho příjmy budou jen 2,9 miliardy dolarů.

Amazon se nedávno připojil k Applu a stal se druhou firmou v USA, jejíž tržní hodnota překročila hranici jednoho bilionu dolarů. Internetová reklama by se mohla stát dalším oborem podnikání, ve kterém se Amazon stává tahounem, po maloobchodě, aktivitách v oblasti cloudu a mediích. Někteří analytici dokonce očekávají, že Amazon by mohl předstihnout Apple v boji o pokoření tržní kapitalizace dva biliony dolarů, uvedl server CNN. Od počátku letošního roku akcie Amazonu stouply o více než 65 procent.

Přečtěte si také:

Druhý za Applem. Tržní kapitalizace Amazonu překonala bilion dolarů

Amazon spustil v USA sekci sekci pro malé firmy. Bude dostupná i v Německu

Kámen versus internet. Kdo vyhraje souboj o zákazníka?

Jak vydělat na starém kole. Bazarové prodeje se definitivně přesouvají na internet

Bezos zažívá rekordní rok. Stane se prvním dolarovým bilionářem?


Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Finance
Slovenské prezidentské volby: vše, co potřebujete vědět
Jaké jsou výdaje za zimní dovolenou v Česku a kolik stojí týden na horách v zahraničí?
Může si cizinec v ČR udělat řidičák?
3 možnosti, jak odevzdat daňové přiznání
Jak se počítají srážky ze mzdy při exekuci v roce 2019?
Auta
Audi Q8 dostalo benzinový šestiválec. Nový vrchol nabízí 34…
Plná moc k přepisu vozidla: Co musí obsahovat a kde ji ověřit + vzor ke stažení
Test ojetiny: Volkswagen Passat B7 je dobrý, ale pozor na jeho historii
Subaru ukáže v Ženevě dva hybridy a studii Viziv Adrenaline. Dorazí i Forester?
Nová Mazda3 vs. Scala a spol: Podrobné srovnání údajů s pěti konkurenty
Technologie
Do časové osy ve Windows 10 už oficiálně zaznamenáte aktivity z Chromu
Soutěžte s Kaspersky Lab a vyhrajte spolehlivý antivir pro svůj počítač nebo mobil
Cena GeForce GTX 1660 Ti už je potvrzená, uniklý benchmark ukazuje výkon GTX 1070
Ivo Lukačovič opouští představenstvo Seznamu
Mobilní platby Apple Pay jsou konečně v ČR. Co byste měli vědět?
Hry pro příležitostné hráče