Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

 Páral
Páral
Autor:

Nesmrtelný strejda Ťok

 Páral 02. ledna, 14:16  -  Pavel Páral
 Páral
Páral
02. ledna, 14:16

Tak ministr dopravy Ťok je už zase na odstřel. Pokolikáté už?

Dan Ťok to měl nahnuté ve vládě Sobotkově, neměl být v prvním Babišově kabinetu bez důvěry a v tom s důvěrou už vůbec ne. Ale nějak to dokázal ustát a dokonce se zbavil party Jaroslava Faltýnka, která z něho dlouhá léta dělala jen jakéhosi stínového ministra, kterého není ani třeba příliš informovat o tom, co se mu v úřadě děje.

Po předvánočním kolapsu D1 se ale akcie našeho drahého Ťoka masivně propadly a Andrej Babiš hovoří o tom, že je příliš měkký na své podřízené a měl by přitvrdit. Je to lepší, než přiznat, že ho tam nikdy neměl instalovat, ale nic jiného mu nezbylo, protože nikdo jiný s ním pracovat prostě nechce a v Agrofertu došly kádry, které by bylo možné odčerpat, aniž by to firmu poškodilo.

Nejde přitom jen o D1 a ty skvělé celé tři kilometry dálnic, které se Ťokovi podařilo loni uvést do provozu. Drhnou i jiné záležitosti. Na SŽDC se sice Ťokovi podařilo vymést lidi spojované s Faltýnkovou partou, ale kšefty jedou dál. Ať už jde o lukrativní pozemky u dejvického nádraží prodané na poslední chvíli či ještě lukrativnější rekonstrukce nádražních budov a zastávek koupených od ČD pod cenou.

A na těch Českých drahách sice mají nového šéfa, ale představenstvo místo v pěti lidech funguje už čtyři měsíce ve třech, a to v době, kdy musí vyjednat či vysoutěžit smlouvy s kraji na regionální dopravu a s ministerstvem dopravy na rychlíky. Nekompletní management tomu fakt moc nepomůže. Ani na ty dráhy se totiž nikdo nehrne, protože nechce tahat horké kaštany z ohně, pod který ministr svým nicneděláním čtyři roky přikládá.

Ťokova neschopnost je zjevná a není divu, že si na něm komunista Filip ohřívá svou politickou polívčičku. Starý mazák dobře ví, že premiér mu nemůže říci nic jiného, než „Já vím Vojto, ale nejsou lidi. Znáš to.“

Čtěte další komentáře Pavla Párala


Čtěte také

 Premiér Andrej Babiš a ministr dopravy Vladimír Kremlík

Celá D3 by měla být hotová do roku 2028, slibuje Babiš

Dálnice D3 z Mezna k hranicím s Rakouskem by měla být hotová v roce 2024. Celá D3 z Prahy…

18. července 2019

Události Joe Kaeser

Za podporu uprchlíků e-mail „od Hitlera“. Šéf Siemensu čelí výhrůžkám neonacistů

Generální ředitel německého koncernu Siemens Joe Kaeser svými pozitivními názory na…

18. července 2019

Kryptoměny  Facebook, ilustrační foto

Obavy z digitální ekonomiky: ministři G7 vyzvali k přísné kontrole kryptoměn

Digitální měny, jako je i plánovaná libra od Facebooku, vyvolávají vážné obavy a musejí…

18. července 2019

Praha  Spalovna Malešice, ilustrační foto

Více odpadků do Malešic. Pražské služby chtějí navýšit kapacitu spalovny

Správně se jim má říkat zařízení na energetické využití odpadu neboli ZEVO, mezi lidmi…

18. července 2019

 Logo společnosti Vodafone

Vodafone může převzít aktivity Liberty Global, včetně UPC. Obchod schválila Evropská komise

Evropská komise (EK) povolila britské telekomunikační společnosti Vodafone Group převzít…

18. července 2019

Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujal Vás tento komentář?
Ohodnoťte ho

Počet hodnocení: 9 | Průměrné hodnocení: 4.00

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Finance
Zrušili nebo zpozdili vám let? Požádejte o odškodné
Potíže s dodavatelem energií: Kde vám pomůžou?
Jaké doklady vyřídit při bourání starého domu?
Nemějte strach z předmanželské smlouvy
Kolik stojí tepelná čerpadla?
Auta
Autobusy MHD na odpadní kaly budou jezdit v Praze a Brně
Video: Srovnání nového BMW M135i se starší M140i názorně ukazuje, v čem je nová koncepce horší i lepší
Šestikolová monstra stále táhnou, Hennessey představuje už druhé takové auto. Říká mu Goliáš
Také Mercedes-AMG GLC 43 prošel faceliftem. Přeplňovaný šestiválec teď nabídne 390 koní
Test Kawasaki Versys 1000: Hit the Road Jack!
Hry pro příležitostné hráče