Menu Zavřít

Řetězec fasfoodových restaurací McDonald's otevírá v USA první podnik pod značkou CosMc's. Cílí na zákazníky kaváren Starbucks

7. 12. 2023
Autor: Depositphotos

Fastfoodový řetězec McDonald's tento týden otevře první pobočku své nové značky CosMc's pojmenované po mimozemském maskotovi této americké sítě restaurací, jenž byl oblíbený převážně na přelomu 80. a 90. let. První podnik nové odnože budou moci zákazníci navštívit ve městě Bolingbrook ve státě Illinois, dalších 10 v následujícím roce vyroste v Texasu.

Nabídka bude podobně jako v případě kaváren Starbucks cílit na milovníky kávy a sladkého. Pro představu bude CosMc's prodávat třeba Churro Frappe inspirované právě typickým španělským dezertem známým jako churros nebo kávu se sušenkami, čokoládou a marshmallows. Na jídelním lístku se pak objeví i některé stálice z kuchyně McDonald's jako třeba vajíčkový McMuffin či zmrzliny McFlurries.

Kávu a zákusky fastfoodový řetězec aktuálně prodává již v rámci své sítě kaváren a občerstvení McCafé, koncept CosMc's však bude cílit spíše na odpolední klientelu. „Jedná se o kategorii v hodnotě 100 miliard dolarů (zhruba 2,3 bilionu korun – pozn. red.), která roste rychleji než zbytek segmentu neformálního stravování a má vynikající marže,“ uvedl web CNBC s odkazem na generálního ředitele McDonald's Chrise Kempczinskiho, jenž hovořil na středeční schůzi s investory.

Dodal také, že ačkoli se zatím jedná pouze o pár poboček, v případě, že by se nová odnož v USA osvědčila, mohla by přerůst v globální projekt. „Nestojíme o nápad, který bude fungovat jen na jednom trhu,“ řekl.

Byl pro vás článek přínosný?


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).