Menu Zavřít

MS v hokeji výrazně podporuje byznys sázkových kanceláří. Počet denních registrací se během šampionátu zvýšil o 60 procent

23. 5. 2024
Autor: Depositphotos

O tom, že jsou Češi hokejový národ, nelze na pozadí probíhajícího mistrovství světa vůbec pochybovat. Nicméně se zdá, že kromě sportovního ducha světový turnaj podporuje i jejich „hazardní stránku“. Počet denních registrací u sázkových kanceláří po čas šampionátu totiž vzrostl o 60 procent.

K tomuto fenoménu přispívá třeba skutečnost, že registrovat se u těchto společností mohou zájemci přímo z gauče, a sice díky ověření prostřednictvím bankovní identity. Tímto způsobem si účet zřídilo 65 tisíc Čechů. „Je vidět, že s každým úspěchem českého týmu roste počet nově sázejících. Bankovní identita umožňuje lidem prokázat svoji identitu online kdykoli potřebují, třeba i během sledování poslední třetiny zápasu,“ přibližuje výkonný ředitel stejnojmenné společnosti Marek Růžička

Pomocí bankovní identity lze dnes zřídit účet online u všech sázkových kanceláří v Česku, tedy konkrétně u firem, jako jsou Tipsport, Fortuna, Betano, Chance, SazkaBet, Synot Tip, forBet a BETX. Sázkaři pak samozřejmě mohou i nadále využívat také tradiční způsob registrace, a to osobně přímo na pobočkách jednotlivých sázkových kanceláří.  

Boba a Bobka „vybírají“ Kanaďané, Švédi a Švýcaři v jednom letadle a Ostrava pod náporem Poláků aneb Jak se připravuje MS v hokeji
Přečtěte si také:

Boba a Bobka „vybírají“ Kanaďané, Švédi a Švýcaři v jednom letadle a Ostrava pod náporem Poláků aneb Jak se připravuje MS v hokeji

Bankovní identita představuje v tuzemsku nejvyužívanější metodu ověření identity občanů u státních institucí i firem. V Česku funguje od ledna roku 2021 a pod značkou Bank ID ji využívá více než šest milionů lidí. Bankovní identita významně přispívá k digitalizaci státní agendy i služeb soukromých firem. „Pokud český tým postoupí do finále, mohli bychom být svědky rekordu v počtu denních registrací u sázkovek,“ uzavírá Růžička.

Byl pro vás článek přínosný?


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).