Jirsa z C&B zakládá další komunikační značku. Agentura Boomers se zaměří na podcasty a konference - Euro.cz

Zprávy

Přihlášení

Jirsa z C&B zakládá další komunikační značku. Agentura Boomers se zaměří na podcasty a konference

,
Jirsa z C&B zakládá další komunikační značku. Agentura Boomers se zaměří na podcasty a konference
Zdroj: Boomers
  • Boomers chce využít sílící popularitu podcastů i úspěch Jirsova Insideru

  • Tým pomůže klientům podcast nejen natočit, ale také dostat do světa

  • Projekt povede Vojtěch Klaus

Experimentální brand katz83 Tomáše Jirsy se rozrůstá o další položku, „butikovou“ podcastovou agenturu Boomers. Nový tým se zaměří na rozvoj podcastů a online konferencí, uvedl podnikatel v tiskové zprávě. Jirsa tak zjevně plánuje zužitkovat zkušenosti nasbírané v souvislosti s úspěšným byznysovým podcastem Insider, který moderuje společně s šéfredaktorem Info.cz Michalem Půrem. 

Agentura Boomers se podle oficiálního komuniké bude věnovat „jejich produkci a přípravě nových formátů pro uplatnění na rostoucím trhu, a to zejména s ohledem na jejich branding a následnou komunikaci“. To znamená, že Jirsův tým pomůže klientům podcast nejen natočit, ale také odpromovat a dostat do světa. Součástí služeb má být třeba i mediální trénink.

Rozhodli jsme se v prvním kroku postavit zcela nové studio, ve kterém se natáčí nejen Insider, ale které je možné využít na klíč pro klienty, kteří mají zájem o vlastní podcast či online konferenci,“ uvádí Jirsa. „Klientům nabízíme jak samotné studio s technickým vybavením, tak tým, který pod vedením Vojtěcha Klause nabídne zejména komunikační služby pro podcasty i klienty.“

Tomáš Jirsa představuje komunikační brand katz83. Chce zbořit hranice mezi novináři, agenturami a sociálními sítěmi

Pilotním projektem Boomers bude již tento týden online Udržitelná konference věnovaná vztahu EU k udržitelnému financování. Na konferenci vystoupí europoslanec Luděk Niedermayer, ředitel Energy financial group Tomáš Voltr a ekonom Dominik Stroukal.

Podle Jirsy vzniká kolem podcastů množství obsahu, který si přímo říká o využití na dalších platformách. „Efektivním využitím obsahového potenciálu podcastů se ve spolupráci s Boomers budou zabývat kolegové z dalších společností působících v rámci propojení brandu katz83, ať už je to obsahová agentura Hotshots nebo MediaValue, naše experimentální mediálka pro nové formáty,“ dodává podnikatel. 

Jirsa je považován za vlivného marketéra a bývá označován také za lobbistu. Jeho jméno se skloňovalo v souvislosti s kauzou kolem společnosti Home Credit ze skupiny PPF. Podle Aktuálně.cz měla Jirsova agentura C&B vylepšovat obraz komunistické Číny v ČR. Samotný podnikatel nicméně v rozhovoru pro Seznam Zprávy uvedl, že cílem bylo debatu o Číně „zracionalizovat“, posunout ji od extrémních poloh do středu. Podle Seznam Zpráv má Jirsa široké kontakty napříč politickým spektrem, blízko má údajně k Václavu Klausovi staršímu i mladšímu nebo k ministru zahraničí Tomáši Petříčkovi (ČSSD).