Nejlepší firemní prezentaci měly v loňském roce společnosti Škoda Auto, T-Mobile a Vodafone. V soutěži Zlatý středník si odnesly po dvou oceněních, dalších 21 firem získalo některou z dalších prvních, druhých a třetích cen v celkem devíti kategoriích. Do soutěže se letos přihlásily firmy s 165 publikacemi, což je o 13 více než loni.
Nejlepší firemní prezentaci měly v loňském roce společnosti Škoda Auto, T-Mobile a Vodafone. V soutěži Zlatý středník si odnesly po dvou oceněních, dalších 21 firem získalo některou z dalších prvních, druhých a třetích cen v celkem devíti kategoriích.
Do soutěže se letos přihlásily firmy s 165 publikacemi, což je o 13 více než loni. Dvě první ceny získal mobilní operátor Vodafone, a to – stejně jako loni – za nejlepší časopis určený pro zákazníky a letos i za svou výroční zprávu. Škoda Auto letos obhájila vítězství v kategorii interních novin a měla i druhý nejlepší firemní katalog. T-Mobile měl nejlepší on-line prezentaci a získal i jedno třetí místo v kategorii interní časopis.