Týdeník, který máte právě v ruce, vychází už rok v nové formě barevného časopisu. Přinesl postupně množství nových rubrik, vedle obsahu článků se zlepšovala i grafika. Jak se tyto změny projevily na čtenosti časopisu? Náklad se zvýšil zhruba o desetinu. Není to mnoho, hodně nás brzdily problémy s distribucí.
Týdeník, který máte právě v ruce, vychází už rok v nové formě barevného časopisu. Přinesl postupně množství nových rubrik, vedle obsahu článků se zlepšovala i grafika.
Jak se tyto změny projevily na čtenosti časopisu? Náklad se zvýšil zhruba o desetinu.
Není to mnoho, hodně nás brzdily problémy s distribucí. Profit nicméně v dynamice růstu nákladu překonal konkurenční tituly. Ukazuje se, že zvolená strategie je dobrá.
Zvýšil se počet čtenářských ohlasů a také citací našich článků v celostátních médiích. V uplynulém roce jich bylo přesně padesát. O tu poslední se například postaral nastávající premiér Jiří Paroubek, když nás veřejně kritizoval za otištění názoru čtenáře, který napsal, že „politici jen melou naučené fráze“. Profit, jak doufám, v posledním roce naučené fráze nemlel.
Období ale pro nás neznamenalo jen psaní článků. Vydavatelství Stanford začalo letos organizovat regionální setkání podnikatelů, zatím jsme navštívili Pardubice, Ústí nad Labem, Liberec a Karlovy Vary. Projekt je úspěšný, podnikatelům přináší přidanou hodnotu -možnost setkat se s krajskými hejtmany, poslanci a představiteli hospodářských komor. Do konce roku se budou setkání Profitu konat i ve zbylých deseti krajích.
Na co dalšího se můžou čtenáři a příznivci týdeníku těšit ještě letos? Bude to hned několik nových rubrik a také dvě speciální ročenky s kontakty na firmy v regionech.