Značková móda mezi zlevněnými kuřaty: Lidl spojil síly s topmodelkou Heidi Klum - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

Značková móda mezi zlevněnými kuřaty: Lidl spojil síly s topmodelkou Heidi Klum

,
Značková móda mezi zlevněnými kuřaty: Lidl spojil síly s topmodelkou Heidi Klum
Zdroj: Profimedia.cz

Před pár lety vyvolávalo rozruch, když se produkty světových návrhářů začaly objevovat mezi levnou konfekcí v H&M. Německý potravinový řetězec Lidl jde nyní ještě dál. Od tohoto týdne nabízí kolekci světoznámé modelky a návrhářky Heidi Klum mezi regály se zlevněnými rajčaty a kuřecími čtvrtkami.

Řetězec odstartoval akci ve stejný den ve všech 28 zemích, kde působí. Především v sousedním Německu, domovině jak Lidlu, tak Klum, však vyvolal malou senzaci. Bulvární televizní kanály přinášely hned od prvního dne reportáže o zákaznících, kteří kvůli novince pospíchali na nákup. Měli totiž obavu, že se zboží rychle vyprodá.

„S prodejem a odezvou na kolekci Heidi Klum exkluzivně pro Lidl jsme velmi spokojeni. Jsme rádi, že jsme našim zákazníkům mohli náš sortiment touto speciální nabídkou ozvláštnit,“ pochvaluje si prodeje v Česku mluvčí Zuzana Holá.

Ceny sukní, blůz a bot se přitom neliší od toho, na co jsou zákazníci diskontu obvykle zvyklí. Za většinu kusů zaplatí jen pár stovek, z řady vybočuje pouze kožená bunda za 1690 korun. Spolupráce s Klum přitom určitě levná nebyla. Doprovází ji viditelná kampaň a v některých prodejnách řetězec dočasně zřídil dokonce zkoušecí kabinky.

 Heidi Klum představuje kolekci pro Lidl
Heidi Klum představila kolekci pro Lidl 7. září v New Yorku

Podle serveru ekonomického deníku Handelsblatt chce Lidl akcí pravděpodobně získat pozornost na americkém trhu. Do USA přišel teprve nedávno a podle agentury Bloomberg tam odstartoval „krvavou cenovou válku“. Přesto tam zatím není příliš známý. Klum, která za oceánem žije a má tam početnou skupinu fanoušků, to má změnit. I proto se řetězec celou kolekci snaží propojit s New Yorkem. „První kolekce Heidi je poctou New Yorku a všem sebevědomým ženám,“ uvádí firma na svých stránkách.

Dalším důvodem je pravděpodobně fakt, že podobnou cestou se vydala i konkurence. Jen o týden dříve uvedl na trh hlavní konkurent na německém trhu Aldi Süd kolekci zpěvačky Anastacie. Lidl si s Heidi Klum získal každopádně mnohem více pozornosti a v dosavadním souboji diskontů a celebrit má navrch.

Další podobné akce by měly přitom následovat. Spolupráce s Klum je jen první z řady Lidl Fashion Week, které se podle Holé budou konat několikrát do roka.

Dále čtěte:

Lidl v Česku testuje e-shop, jídlo v něm ale nebude

Diskont jako dobrý byznys

Průměrná mzda v řetězcích stoupla na 15 tisíc. Zájemci o práci téměř vymizeli


Ohodnoťte tento článek
Diskuze