Lidé nadávají i na konkurenci, říká Roman Knap. Česká pošta se chystá na modernizaci - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

Lidé nadávají i na konkurenci, říká Roman Knap. Česká pošta se chystá na modernizaci

,
Lidé nadávají i na konkurenci, říká Roman Knap. Česká pošta se chystá na modernizaci

„Budete si moci vybrat, jestli chcete poslat balík na poštu, nebo do vinotéky,“ slibuje ředitel ČP Roman Knap.

Na vrátnici budovy České pošty v pražské Jindřišské ulici právě přebírá zaměstnanec pošty balík Nespressa od zásilkové služby DPD. Paradox? „Co mám dělat? Máme smlouvy s 17 tisíci partnery, je tu 44 tisíc e-shopů. Já bych si ho neobjednal, pokud ho my nedoručujeme, ale ostatním to přece nezakážu,“ směje se šéf pošty Roman Knap.

Řekněte mi jeden důvod, proč nezrušit Českou poštu?

To je nádherná otázka… Je to asi podobné jako s Českými drahami, když procházely základní transformací. Lidé nadávali na to, že vlaky jsou staré, špinavé, bojíte se tam vkročit na záchod, že věčně jezdí pozdě. Pak se stačí zeptat těch, kteří stojí na peronu na nádraží někde v tom svém krásném malém městě, co by se stalo, kdyby ten ošklivý starý vlak nepřijel. A stejné je to s Českou poštou. Můžeme na ni nadávat, ale nikdo nechceme, aby se u nás na vesnici zrušila. A co by se stalo, kdyby důchodci nedostali důchody, dávky nemocenské? Přes Českou poštu projde 12 miliard korun měsíčně, 164 miliard korun ročně. Desetitisíce subjektů posílají peníze poštou. Potom jsou podstatné samozřejmě dopisy a ta poslední, ta nekomerčnější část, to jsou balíky. A…

Článek je součástí sekce Premium a je dostupný jen pro předplatitele

Už máš předplatné?

Chci se stát předplatitelem

Délka předplatného



  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě

Způsob platby


Kam doručíme časopis?

Doručovací údaje

Fakturační údaje

Firemní údaje