Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Jak připravit dům k prodeji

Prodáváte dům a stěhujete se do nového nebo si plánujete pořídit byt? Víte, co všechno…

PayU Hub zjednodušuje expanzi českých e-shopů do zahraničí

Český e-commerce trh každým rokem roste, nicméně úspěšné e-shopy se rozšiřují i za české…

Chcete získat a udržet zákazníky a platit jen za změřený výkon? Vyzkoušejte Rondo.cz

Kamenné prodejny i eshopy dlouhodobě bojují s tím jak získat a udržet zákazníky. Přitom…

Německý internetový prodejce módy Zalando expanduje do Česka

04. června, 11:42 - čtk
04. června, 11:42

Německý internetový prodejce módy Zalando v létě vstoupí na český trh. Po Polsku je Česko další zemí ve východní Evropě, kam Zalando přijde. Spolu se vstupem do Irska jde o první rozšíření aktivit společnosti od roku 2013.

Zalando nabízí výběr z téměř 2000 světových a místních značek, včetně privátní značky Zalando, a přibližně 250 tisíc produktů. Včetně České republiky a Irska bude působit v 17 evropských zemích.

Zákazníci v Česku budou moci vybírat z rozsáhlého portfolia značek, jako jsou TopShop, Vagabond, Vero Moda, Veja nebo Weekday. Každý týden přidá Zalando přibližně 9000 nových produktů a až 95 procent zboží se každou sezonu kompletně obmění.

„Věříme, že náš neomezený sortiment, personalizovaná zákaznická zkušenost a pohodlí při nakupování budou v Česku dobře rezonovat. Při expanzi se vždy snažíme postupovat chytře, využíváme proto znalosti z našich současných evropských trhů,“ uvedl výkonný ředitel Rubin Ritter.


Přečtěte si: Budoucnost módního retailu


Mezi největší prodejce módy po internetu v Česku patří H&M, Lidl, Zoot.cz či Tchibo. Další velcí prodejci oděvů jsou Tesco Stores, KiK, New Yorker či Takko. Na trh letos vstoupil také prodejce oděvů C&A. Český internetový trh rapidně roste a platí za jeden z nejvýznamnějších ve východní Evropě. V roce 2017 stouply tržby e-shopů o 18 procent na 115 miliard korun.

Zalando v současnosti působí v Rakousku, Belgii, Dánsku, Finsku, Francii, Německu, Itálii, Lucembursku, Nizozemsku, Norsku, Španělsku, Švédsku, Švýcarsku, Polsku a Velké Británii. Díky vlastní logistické síti složené z pěti centrál a lokálních skladů dokáže Zalando obsloužit zákazníky po celé Evropě. V roce 2017 společnost dosáhla obratu 4,5 miliardy eur. Společnost v současnosti obslouží více než 23 milionů aktivních zákazníků ročně.

Dále čtěte:

Investor Mička koupil kožešnickou firmu Kara

Za vteřinu třicet kusů zboží. Budoucnost nakupování má zařídit blockchain a mobil

Online vs. offline. Viking v čele Adidasu skáče střemhlav



Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Počet hodnocení: 2 | Průměrné hodnocení: 5.00

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Finance
Jezdíte na vánoční trhy do zahraničí bezpečně?
Jak si spočítat daně u spolupracující manželky
Už se těšíte na Vánoce?
Kolik si do konce roku vložit na penzijko, stavebko a životko?
Akcie Apple a Alphabet vymazaly letošní zisky
Auta
BMW 530 MLE: Mnichovská automobilka připomíná jihoafrický…
Kolik dnes „žerou“ auta s výkonem kolem 600 koní? Třeba BMW M5 se vejde pod devět
Dálniční známky 2019: Vše, co potřebujete vědět
Škoda Kodiaq RS nenabízí sportovní emoce, ale především příjemnou dynamiku (první dojmy)
Galerie fotek, které se do AMS nevešly: Alfa Guilia QV, Jaguar i-Pace, Ateca Cupra
Technologie
Z Windows 10 zmizí funkce Lidé, ale přibude něco jako True Tone [spekulace]
Tipy na nejvýhodnější smartphony: rychlík, prcek i bezrámečkový krasavec
Intel odhalil big.LITTLE procesor s pěti jádry: 3D vrstvený čip s technologií Foveros
MediaTek vzdal high-end. Helio P90 ale zvyšuje výkon ve střední třídě
Nvidia opět zlevňuje a aktualizuje magickou krabičku Shield TV
Hry pro příležitostné hráče