Tuzemská franšízová firma Twistcafe Group vůbec poprvé rozšířila své pole působnosti mimo obor gastronomie, k čemuž došlo prostřednictvím akvizice květinářské značky Kytky od Pepy. Twistcafe chce tímto krokem lépe propojit různorodé produkty jednotlivých konceptů skupiny, kam patří třeba Trdlokafe, Kofi-Kofi, Bubblify nebo Rio. Díky expanzi nově zákazníci najdou v prodejnách Kytky od Pepy nejen květiny, ale také možnost zakoupení čerstvé kávy od Trdlokafe.
„Z hlediska našeho směřování je rozšíření do květinářského segmentu součást strategie Twistcafe. V našich prodejnách se totiž chceme více zaměřit na vytváření komplexních zážitků. Zakladatelé značky Kytky od Pepy zůstanou i nadále součástí projektu jako strategičtí partneři, jejichž know-how a zkušenosti s floristickým segmentem budou svrchovaně důležité pro další úspěšný rozvoj. Jejich role pro nás bude i nadále velmi významná,“ okomentoval akvizici šéf Twistcafe Group Radek Klein.
Nový koncept bude v rámci skupiny Twistcafe Group vést Andrea Fenn a Daniel Ryška. Ti už stojí třeba za rychlým růstem a úspěchem zmíněného Bubblify i nedávno představeného Ria, které je zaměřené na zdravější stravování.
„Kytky nejsou luxus, kytky jsou radost. A právě tu chceme s Kytkami od Pepy přinášet každý den dostupnou pro všechny. Naším cílem je posunout tradiční květinářství na novou úroveň – místo, kde si lidé kromě čerstvých květin mohou vychutnat i kvalitní kávu nebo si vybrat originální české řemeslné výrobky. Věříme, že květiny patří do každodenního života, nejen ke svátkům a výročím. Chceme je udržet čerstvé, cenově dostupné, a hlavně plné radosti,“ řekla Fenn.
Skupina Twistcafe se chce zaměřit také na další rozvoj Kytek od Pepy, a to zejména prostřednictvím technologických inovací a modernizace. V plánu je tedy třeba zjednodušení procesů v oblasti online prodeje a spuštění možnosti předplatného.