Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Průmysl není jen továrna s komínem

Proběhla konference k tématu podpora kulturních a kreativních průmyslů.

Potřebujete pro své plány peníze skutečně rychle? Rychlá půjčka to umí

Rychlá půjčka bývá obvykle spojována spíše s mini úvěry na pár dnů, které sjednáte online…

Vychází druhý díl sběratelské lahůdky Kronika první republiky 1919

Na půdě České národní banky byla slavnostně představena Kronika první republiky, díl 1919…

Módní doplňky ANTORINI
Módní doplňky ANTORINI
Autor: Lussolibe Milano

Český luxus ohromil svět: nabídky přicházejí z celého světa

09. září, 08:00 - Lussolibe Milano
Módní doplňky ANTORINI
Módní doplňky ANTORINI
Autor: Lussolibe Milano
Komerční sdělení
09. září, 08:00

Mezi zákazníky ANTORINI patří české a světové osobnosti, významní představitelé z oblasti kultury i vědy, nadnárodní korporace a také prezidentské kanceláře. Pro mnohé z nich ANTORINI připravuje luxusní dárky na míru dle konkrétních požadavků opatřené erbem, státním znakem, logem společnosti a někdy také iniciály. Většina výrobků ANTORINI je předávána při významných příležitostech a jako VIP dárky.

Poslední rok se ale směřování značky mění a návrháři v ANTORINI se věnují přípravě na vstup do zcela nového prostředí – prostředí módních doplňků a módy. Společnost také změnila právní subjektivitu a vystupuje nyní jako evropská akciová společnost LUSSOLIBE Milano SE.

„Po letech věnování se téměř výhradně manažerskému sortimentu jsme měli neodolatelnou chuť vytvořit něco velmi osobitého, módního a netradičního. Kolekce, které budou designové, ale současně zůstanou v nejvyšší kvalitě ručního zpracování.“

„Milujeme radost v očích našich klientů, milujeme tvoření a design. Věděli jsme, že rozšířit svou působnost směrem ke koncovému zákazníkovi je správný směr. Rozhodli jsme se proto pro vstup do segmentu módy a módních doplňků.

Vstup do nových oblastí představuje pro značku ANTORINI nové výzvy, jímž dříve nemusela čelit. Především náročná výroba nových módních kolekcí, vstup na sociální sítě a budování povědomí o značce u širší veřejnosti. S novými výzvami ale přicházejí i nové zkušenosti a radost z prvních úspěchů.