Menu Zavřít

Lidé se s finančními poradci při sjednávání pojištění moc vídat nechtějí, naznačuje Frenkeeho růst. Ten navázal spolupráci se skupinou A 11

9. 5. 2024
Doba čtení: 2 minuty
Autor: Frenkee
  • Společnost Frenkee, která srovnává produkty různých finančních institucí, vloni meziročně vyrostla o 159 procent
  • Český fintech nyní navíc navázal spolupráci s mediální skupinou A 11, což má lidem zjednodušit sjednání pojištění či povinného ručení
  • Frenkee chce letos nadále rozvíjet své služby a také se více soustředit na rozvoj B2B partnerství

Česká firma Frenkee, která chce kultivovat a modernizovat obor s finančními produkty, si připsala další úspěšný rok. Díky postupnému rozšiřování portfolia a několika uzavřeným partnerstvím s perspektivními finančními institucemi se tomuto fintechu vloni podařilo meziročně vyrůst v segmentu B2C o 159 procent.

Byznys Frenkee spočívá především ve srovnání mnoha různých nabídek od prověřených finančních institucí. Následně firma zákazníkům umožní sjednat tyto produkty online, a to bez nutnosti někam volat či se fyzicky potkávat s finančním poradcem. 

Jakým způsobem si vybíráte pojištění?

V nabídce startupu je nyní cestovní pojištění, pojištění odpovědnosti, majetku a zaměstnanců; hypotéky a autopojištění.

Frenkee zamíří do novin a televize

Loňské vysoké tempo růstu si Frenkee přirozeně hodlá udržet i letos. Ostatně i proto společnost nově navázala spolupráci s mediální skupinou A 11. Cílem partnerství je nabídnout lidem unikátní řešení embedded finance, a to pod názvem A 11 Pojištění powered by Frenkee. „Díky tomu bude sjednání pojištění či povinného ručení jednodušší, což představuje náš záměr ulehčit a zlepšit přístup ke službám pro naše klienty,‘‘ sdělil redakci Euro.cz jako první Jiří Hluchý, zakladatel Frenkeeho.

Českému fintechu Frenkee se letos rekordně daří. Ve spolupráci s Portu spustil nový investiční portál
Přečtěte si také:

Českému fintechu Frenkee se letos rekordně daří. Ve spolupráci s Portu spustil nový investiční portál

Velká očekávání má od nové spolupráce rovněž CEO a zakladatel mediální skupiny A 11 Aleš Zavoral (nejedná se o majitele e-shopu Alza.cz – pozn. red.). „Jsme zastánci moderního a férového přístupu k finančnímu poradenství. Díky tomuto partnerství s Frenkeem můžeme finanční služby prostřednictvím našeho portfolia tištěných časopisů a novin, online projektů i vlastní plnoformátové televizi A 11 zpřístupnit širšímu spektru potenciálních uživatelů. Doufáme, že tento produkt pomůže co nejvíce lidem, a těšíme se na naši spolupráci,‘‘ okomentoval Zavoral.

Rozvoj služeb a B2B partnerství

Vedení Frenkeeho doufá, že i díky novému partnerství se k službám firmy dostane co možná nejvíce nových zákazníků, kteří ocení možnost jednoduchého sjednání finančních produktů. Stávající klienti fintechu přitom mají podle Hluchého největší zájem o životní pojištění, pojištění vozidel či odpovědnosti a úvěry.

WT100

„Stále více lidí vyhledává rychlé, jednoduché, a především transparentní a férové finanční služby. Ve Frenkeem přesně tyto služby poskytujeme, což se projevilo i v loňském roce růstem počtu zájemců o jejich online sjednání. Jsem rád, že postupně rosteme, navazujeme další významná partnerství a dokážeme hospodařit v zelených číslech,‘‘ shrnul minulý rok Hluchý.

Pojištění může nabízet kdekdo. Cílem českého Tuita je e-shopům a dalším firmám ukázat, jak se to dělá
Přečtěte si také:

Pojištění může nabízet kdekdo. Cílem českého Tuita je e-shopům a dalším firmám ukázat, jak se to dělá

V letošním roce chce Frenkee vlastní služby nadále rozvíjet a zákazníkům nabídnout i několik novinek. Kromě toho si firma klade za cíl částečně změnit svoji profilaci a více se soustředit na různá B2B partnerství.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).