Menu Zavřít

Startuje soutěž Digital Promotion 4.0

Autor: CzechInvest

Ministerstvo průmyslu a obchodu a agentura CzechInvest ve spolupráci s agenturou CzechTrade a s podporou Asociace výrobců a dodavatelů zdravotnických prostředků vyhlašují online soutěž návrhů digitální prezentace firem Digital Promotion 4.0. Cílem soutěže je zmapovat a porovnat existující nástroje v oblasti digitální prezentace, které lze využít pro propagaci českých výrobců a exportérů.

Kvůli aktuální situaci má český průmysl velmi omezené možnosti účasti na
tuzemských i zahraničních veletrzích a podnikatelských misích a hledání nových
exportních příležitostí je velmi obtížné.

Soutěž Digital Promotion 4.0 má ukázat, jaké inovativní technologie pro
digitální prezentaci současný trh nabízí a nakolik naplňují reálné potřeby
exportérů. Dalším očekávaným krokem je vytvoření platformy, která by do
budoucna mohla sloužit jako komplexní nástroj pro představení celého českého
průmyslu a podrobné nabídky jeho jednotlivých oborů.

Pro koho je soutěž určena?

Zúčastnit se může každý, kdo vlastní a používá aplikaci, technologii či
jinou inovaci, prostřednictvím které je možné digitálně prezentovat produkty a
služby. Do soutěže je možné přihlásit své řešení od 26. října do 18. listopadu
2020.

V tomto termínu zároveň probíhají konzultace zadání. Po ukončení přihlášek
odborná porota zhodnotí návrhy podle předem stanovených kritérií a provede
výběr nejlepších řešení, jež postoupí do finále. To proběhne virtuálně v první
polovině prosince a vítěze zde pomohou vybrat zástupci předních exportních
firem a asociací.

Jaké je zadání a co se bude hodnotit?

Pro všechny účastníky soutěže je připraven jednoduchý úkol –
prostřednictvím svého řešení odprezentovat konkrétní produkt, inkubátor od
firmy TSE, a tuto propagaci zahrnout jako součást digitálního rozhraní, do
kterého bude možné doplnit další formy prezentace nejrůznějších produktů
tuzemských firem jako například videoprezentaci, diskusní prostor či možnost
přidání klientského a distribučního rozhraní.

Co vítěz získá?

Pro vítěze soutěže je připraveno několik atraktivních cen. V první řadě
všichni finalisté získají příležitost předvést svůj produkt před potenciálními klienty
 – průmyslovými svazy, asociacemi, předními exportními firmami a partnery ze
státní správy.

Ti všichni teď hledají nástroje, jak podpořit export a prezentaci ČR v
tuzemsku i zahraničí. Hlavní cenou pro vítěze je pak ultramoderní chytré lůžko
Eleganza 2, které do soutěže věnuje společnost Linet. Vítěz ho následně bude
moci svým jménem věnovat vybranému zdravotnickému zařízení.

MM26_AI

Autor je ředitelem odboru komunikace a marketingu Ministerstva průmyslu a obchodu ČR

PDF verze listopadového čísla magazínu Český export a podnikání ke stažení

  • Našli jste v článku chybu?

Kvíz týdne

Retro kvíz: Poznáte historické spotřebiče z našich domácností?
1/12 otázek