Prestižní ocenění, které se podařilo Profitu získat za minulý rok, svědčí o jeho pevném postavení na trhu. Titul vychází už čtrnáct let a je nejstarším ekonomickým týdeníkem v České republice. Ti, kteří se v době jeho začátků narodili, jsou už dnes na střední škole. První číslo vyšlo 17.
července 1990, ve dnech prvních svobodných voleb a nástupu tržního hospodářství. Kupodivu není z jeho stránek cítit nadšení z budování kapitalizmu, ale spíše skepse a rozčarování z porevolučního vývoje. Tehdejší Českomoravský Profit své čtenáře varoval: „Nestavějte si vzdušné zámky.“ Kritický tón pak časopisu zůstal až do dnešních dnů, titul se stal obhájcem svobodného podnikání a praktickým pomocníkem živnostníků i majitelů větších firem. Získání titulu „Magazín roku 2003“ je pro Profit důležitou zprávou. Přichází totiž v době, kdy jeho stránky prochází zásadními změnami. Na konci dubna přestal týdeník vycházet v tradičním novinovém formátu a stal se z něho časopis. A v průběhu května se změnil i jeho obsah. Výrazně byl posílen zpravodajský servis, zlepšila se, alespoň doufám, grafika stránek. To vše při zachování pasáží, které magazín zdobí už dlouhá léta - komentované legislativy a praktických rad. Nový Profit chce nadále zůstat viditelným zastáncem podnikatelů. Doba se pro ně od roku 1990 hodně změnila - už nebojují s monopoly, ale spíše s byrokracií a s množstvím nové legislativy, která se na ně valí z EU. Rád by zůstal v této nepřehledné době pomocnou berličkou, bez které se jeho čtenář neobejde.