Značka Benefit Plus uvádí na trh vlastní cestovní agenturu - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

Značka Benefit Plus uvádí na trh vlastní cestovní agenturu

Jakub Veselý,
Značka Benefit Plus uvádí na trh vlastní cestovní agenturu
Zdroj: CC0 via Pixabay

Přesto, že odvětví cestovního ruchu už tři čtvrtě roku drtí koronavirová pandemie, koncem listopadu vstoupil na trh nový hráč, jehož cílem je stát se jedničkou v prodejích zájezdů od německých
a rakouských cestovních kanceláří. Cestovní agentura Benefit Plus navíc umožňuje snadno hradit zájezdy z benefitových bodů. Zaměstnancům tak usnadňuje čerpání jejich firemních benefitů.

Cestovní agentura Benefit Plus vstupuje na trh letos na podzim s velkými ambicemi stát se jedničkou na trhu v prodeji zájezdů od německých a rakouských cestovních kanceláří. Ale proč právě teď, kdy nikdo netuší, jak se bude situace kolem cestování vyvíjet?

„Říkali jsme si, že je to výborná příležitost, protože spousta zavedených cestovních agentur pravděpodobně svoji činnost ukončí. My ale nejsme na prodeji zájezdů 100% závislí, a tak se pro nás otevírá možnost proniknout do odvětví v období diskontinuity a skloubit rostoucí trend objednávání zájezdů od zahraničních cestovních kanceláří s čerpáním zaměstnaneckých benefitů,“ říká Ondřej Tyl, vedoucí projektu CA Benefit Plus. Cestovní agentura aktuálně nabízí zájezdy do stovek evropských i světových destinací s odlety jak z německých a rakouských, ale i českých letišť.

Cestování s německými a rakouskými cestovkami je trendem posledních let, kterého Češi s oblibou využívají. „Západní cestovky“ totiž často nabízejí širší výběr zájezdů a destinací, lepší hotely, létají s lepšími společnostmi a často i za nižší cenu.

Ohodnoťte tento článek
Diskuze