Menu Zavřít

WEDO bude doručovat zásilky na OX pointy. Do výdejních boxů přiveze elektroniku i balíky z největších českých e-shopů

11. 7. 2022
Doba čtení: 3 minuty
Autor: OX Point
  • Společnost OX Point do své sítě výdejních boxů začátkem července integruje prvního dopravce, a sice firmu WE|DO

  • Zákazníci tak získají další alternativu doručení balíků i z největších českých e-shopů

  • OX Point nyní v Česku provozuje více než 100 výdejních boxů a v plánu má další rozsáhlou expanzi

  •  


Provozovatel výdejních boxů OX Point prohlubuje spolupráci s dalšími společnostmi působícími v logistice. Jeho nejnovějším partnerem se stala firma WE|DO, která má zhruba 300 kurýrů a 1200 výdejních míst. Firma bude nyní nabízet doručení zboží právě do OX Pointů, jichž je v Česku více než stovka.

Logistická společnost bude díky tomu schopna nabízet vyzvednutí mnohem širší nabídky zboží. „První integrovaný dopravce je důležitým krokem pro naši síť. Společnost WE|DO je navíc společně s Mall Group součástí polského e-commerce giganta Allegro. Takové spojení přináší rozmanité portfolio e-shopů od elektroniky až po například oděvy, které nově začnou díky WE|DO doručovat produkty do našich výdejních boxů OX Point,“ říká o spolupráci šéf společnosti Zdeněk Vacek.

Trendem je sdílení výdejních boxů

Se začátkem července si tak zákazníci při nákupu můžou zvolit novou alternativu dopravy – WE|DO OX BOX. „Bereme jako velký úspěch, že se nám podařilo přesvědčit tuzemské dopravce ke sdílení kapacity doručovacích boxů, a v blízké budoucnosti budeme moci představit další spolupráci,“ dodává Vacek.

Na střední z matematiky propadl, teď z pozice šéfa startupu Disivo radí e-shopům, za kolik co prodávat. A sklízí za to úspěch
Přečtěte si také:

Na střední z matematiky propadl, teď z pozice šéfa startupu Disivo radí e-shopům, za kolik co prodávat. A sklízí za to úspěch

Segment výdejních boxů v Česku roste každým rokem a jednotlivé společnosti si je mezi sebou ,půjčují‘ stále častěji. „Propojení s firmou OX Point je pro nás logickým rozšířením našich služeb. Touto spoluprací zdvojnásobíme síť boxů, do kterých budeme doručovat. A v rozšiřování dostupnosti budeme dále pokračovat, počítáme totiž s tím, že zájem o jejich využívání bude dále rychle stoupat. Síť OX Pointů je navíc k dispozici v naší nové mobilní aplikaci, kde si klient může jednoduše zásilku poslat do výdejního boxu,“ říká ředitel logistického operátora WE|DO Daniel Mareš.

OX Point není jen o vyzvednutí balíků

Společnost OX Point má své výdejní boxy rozmístěné po celé České republice. Najít je můžete například v Praze, Plzni, Hradci Králové, Břeclavi, Brně nebo Ostravě, ale i v menších městech, jako jsou Klatovy nebo Prachatice. Firma v nich chce kromě vyzvedávání zásilek nabídnout také možnost komunikace s městem, hrazení obecních poplatků či pokut.

„Je to jeden z našich hlavních byznys modelů, kterým se chceme odlišit. Chceme, aby naše výdejní boxy byly součástí konceptu smart cities a aby se nejednalo o pouhá výdejní místa, ale aby jejich využití bylo vícestupňové,“ vysvětlil zakladatel OX pointu Zdeněk Vacek redakci Euro.cz v loňském rozhovoru.

BRAND24

Na střední z matematiky propadl, teď z pozice šéfa startupu Disivo radí e-shopům, za kolik co prodávat. A sklízí za to úspěch
Přečtěte si také:

Na střední z matematiky propadl, teď z pozice šéfa startupu Disivo radí e-shopům, za kolik co prodávat. A sklízí za to úspěch

Vedle městských samospráv ale společnost rozšiřuje i partnerství se soukromými firmami. Kromě WE|DO už OX point několik měsíců nabízí třeba vyzvednutí nákupu z e-shopu Rohlík.cz, v plánu je ale i spolupráce s Českou poštou. Síť doručovacích boxů, která dává zákazníkům na vyzvednutí zboží většinou lhůtu 48 hodin, je tedy otevřena všem dopravcům.

Nespornou výhodou boxů OX Pointu je pak jejich vybavenost. Všechna výdejní místa mají zabudovaný platební terminál, díky němuž zákazníci mohou pohodlně platit kartou. Kromě toho jsou vybrané boxy opatřeny také chlazením či vytápěním, aby bez problémů zvládly i doručení potravin.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).