Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Víte, jak sedět, aby vám práce nezničila zdraví?

Nedostatek pohybu a špatné pracovní podmínky vážně ohrožují naše zdraví. To sice všichni…

Můžeme od nového roku očekávat zdražení povinného ručení?

Povinné ručení se díky mnoha změnám v pojišťovnictví bude nejspíše nadále zdražovat.…

Výměna výtahu a potřebná povolení

Životnost výtahu v bytových domech je 15–25 let (doba životnosti je ovlivněna prováděnou…

Turistů v Česku přibývá. CzechTourism chce odlehčit Praze a posílit regiony

04. ledna, 10:16 - Václav Herz
04. ledna, 10:16

Cestovní ruch v České republice kontinuálně roste. Podle předpokladu loni Česko navštívilo 10 milionů zahraničních turistů. Jedná se o ty, kteří přenocovali v hromadných ubytovacích zařízeních. V soukromí či prostřednictvím digitálních platforem sdílené ekonomiky to bylo ještě více. Nezanedbatelný je i počet jednodenních návštěvníků. Některá místa jsou již přetížena.

„Rostoucí počet návštěvníků může do budoucna příliš zatěžovat některé exponované destinace, v případě České republiky je to zejména Praha. To by pak mohlo negativně ovlivňovat život rezidentů a může to mít neblahý vliv i na část tamních památek,“ předvídá Monika Palatková, ředitelka CzechTourismu. Státní agentura, jejímž prioritním úkolem je prostřednictvím kampaní přilákat více zahraničních turistů i návštěvníků, proto chce více zvát cizince zejména do regionů. Zájem o regiony má pomoci zvednout především nový program Ambasador. Jeho prostřednictvím budou celosvětově známé celebrity, jako jsou Jaromír Jágr, Gabriela Koukalová či Martina Sáblíková a pěvecké hvězdy Magdalena Kožená a Karel Gott, zvát turisty k návštěvě svého rodiště.

„K návštěvě rodného kraje budou zvát osobnosti, které mají v konkrétní zemi renomé, a dokáží tak oslovit cílovou skupinu turistů,“ vysvětluje Palatková. Program se zaměří jak na vzdálené trhy, tak i na sousední země, odkud k nám už nyní častěji přijíždějí turisté a návštěvníci se zájmem i o méně exponovaná místa.

CzechTourism ve své strategii sází také na sociální sítě, které v posledních letech výrazně proměnily marketing. K návštěvě České republiky a konkrétních regionů zve influencery, kterými jsou v tomto případě blogeři a youtuběři. „Tato strategie se nám osvědčila zejména v asijských zemích, kde influenceři mají obrovskou sledovanost i u starších věkových skupin. Pozitivní dopad mělo pozvání například jihokorejských blogerů na Moravu či indických blogerů, které jsme seznámili s regionálními památkami ve spojení s českou gastronomií,“ popisuje Palatková. Další rozvoj marketingu na sociálních sítích plánuje CzechTourism na rok 2018.

Dále čtěte:

Dovolená na statku v Česku upadá. Stát to chce změnit

Doma je nejlíp. Návštěvnost českých hotelů dramaticky roste



Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Počet hodnocení: 1 | Průměrné hodnocení: 5.00

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Finance
Dnes slavíme 17. listopadu, obchody zůstanou otevřené
Hypotec?ni? sazby leti? nahoru. Ceny bytu? poprve? vystoupaly nad 3 miliony
Jak moc je opravdu výhodné vaše stavební spoření
10 morových ran české krajiny: sucho a chemie
Jen obyčejná bolest hlavy, nebo migréna?
Auta
Los Angeles zavádí nákladní dopravu na vodík
Subaru poslalo na trh nejrychlejší WRX STI v historii. Nás to bohužel zajímat nemusí
Toyota Corolla přichází ve 12. generaci. Prohlédněte si historii nejprodávanějšího auta světa
Na výstavu Czechbus do Holešovic míří autobusy dvaceti značek
Vše, co jste chtěli vědět o dvouspojkové převodovce DQ200
Technologie
AMD přidává dvě nebo tři hry zadarmo k Radeonům RX 580 a RX 570 a Vegám
KVÍZ: Vynalezli počítače, mobily i internet. Poznáte je?
14 věcí, které na vás čekají, když koupíte auto na CNG
Hynix má první paměti DDR5, běží na 5200 MHz. Do počítačů přijdou až v roce 2020
Milník pro digitální rádio. V Evropě budou auta muset povinně nabízet DAB+
Hry pro příležitostné hráče