Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

DVB-T končí, jsou budoucností internetové televize?

Lidé si stěžují, že v té televizi vlastně nic nedávají, a postupně se učí bavit se jinak.…

Blíží se oslavy čínského nového roku 2019 ve znamení zemského vepře 25.- 28.1.2019

Široké veřejnosti se v Praze, Ostravě a Olomouci představí nevšední kultura Číny, její…

Potřebujete dodávku na přepravu materiálu? Půjčte si ji

Občas se stane, že potřebujete přepravit materiál, hotové produkty, nářadí či jiné věci z…

Turistů v Česku přibývá. CzechTourism chce odlehčit Praze a posílit regiony

04. ledna 2018, 10:16 - Václav Herz
04. ledna 2018, 10:16

Cestovní ruch v České republice kontinuálně roste. Podle předpokladu loni Česko navštívilo 10 milionů zahraničních turistů. Jedná se o ty, kteří přenocovali v hromadných ubytovacích zařízeních. V soukromí či prostřednictvím digitálních platforem sdílené ekonomiky to bylo ještě více. Nezanedbatelný je i počet jednodenních návštěvníků. Některá místa jsou již přetížena.

„Rostoucí počet návštěvníků může do budoucna příliš zatěžovat některé exponované destinace, v případě České republiky je to zejména Praha. To by pak mohlo negativně ovlivňovat život rezidentů a může to mít neblahý vliv i na část tamních památek,“ předvídá Monika Palatková, ředitelka CzechTourismu. Státní agentura, jejímž prioritním úkolem je prostřednictvím kampaní přilákat více zahraničních turistů i návštěvníků, proto chce více zvát cizince zejména do regionů. Zájem o regiony má pomoci zvednout především nový program Ambasador. Jeho prostřednictvím budou celosvětově známé celebrity, jako jsou Jaromír Jágr, Gabriela Koukalová či Martina Sáblíková a pěvecké hvězdy Magdalena Kožená a Karel Gott, zvát turisty k návštěvě svého rodiště.

„K návštěvě rodného kraje budou zvát osobnosti, které mají v konkrétní zemi renomé, a dokáží tak oslovit cílovou skupinu turistů,“ vysvětluje Palatková. Program se zaměří jak na vzdálené trhy, tak i na sousední země, odkud k nám už nyní častěji přijíždějí turisté a návštěvníci se zájmem i o méně exponovaná místa.

CzechTourism ve své strategii sází také na sociální sítě, které v posledních letech výrazně proměnily marketing. K návštěvě České republiky a konkrétních regionů zve influencery, kterými jsou v tomto případě blogeři a youtuběři. „Tato strategie se nám osvědčila zejména v asijských zemích, kde influenceři mají obrovskou sledovanost i u starších věkových skupin. Pozitivní dopad mělo pozvání například jihokorejských blogerů na Moravu či indických blogerů, které jsme seznámili s regionálními památkami ve spojení s českou gastronomií,“ popisuje Palatková. Další rozvoj marketingu na sociálních sítích plánuje CzechTourism na rok 2018.

Dále čtěte:

Dovolená na statku v Česku upadá. Stát to chce změnit

Doma je nejlíp. Návštěvnost českých hotelů dramaticky roste



Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Počet hodnocení: 1 | Průměrné hodnocení: 5.00

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Finance
Kdy si můžete a kdy nemůžete odečíst hypotéku z daní?
Diskriminace v práci už neexistuje, ale stále na ni narazíte
Podnikající invalidní důchodci a daně za rok 2018
Jakou zvolit délku fixace úroků u hypotéky?
4 případy, kdy bude mít důchodce nárok na vrácení daní
Auta
Videodojmy: Subaru a „utajená“ možnost zamykat a odemykat…
Nejen Raptor. I běžný Ford Ranger dostal nové bi-turbo a 10st. automat
Chystaný malý crossover Škoda dostane jméno podobně velkého čínského SUV
Právě vychází časopis Motocykl 1+2/2019
Opel Vivaro třetí generace
Technologie
O2 má nové mobilní tarify. Přidává data, ale revoluci nečekejte
Honor představil první hodinky. Nabídnou GPS i dlouhou výdrž
6 zajímavých forků Firefoxu, které se snaží vyplnit mezery na trhu
Takhle by mohla vypadat nejvýkonnější konzole. Mad Box na prvních obrázcích
Xiaomi potvrdilo, že pracuje skládacím mobilu. Ohýbá se ze dvou stran
Hry pro příležitostné hráče