Pitralon se vrací. Firma Schicht oživuje známou značku - Euro.cz

Zprávy

Přihlášení

Pitralon se vrací. Firma Schicht oživuje známou značku

,
Pitralon se vrací. Firma Schicht oživuje známou značku
Zdroj: Facebook - Mýdlo s Jelenem

Na vzniku nové verze proslulé vody po holení se podílely barber shopy. Má méně intenzivní vůni a nápaditou etiketu.

Společnost Schicht, která vznikla z někdejší Spolpharmy, postupně oživuje kdysi široce rozšířené značky drogistického zboží. Těsně před koncem roku dokončila i novou verzi známé značky pánské kosmetiky Pitralon.

„Zatím máme sprchový gel a vodu po holení. Značka je hodně známá a myslíme si, že se uchytí,“ řekl pro Euro.cz ředitel výroby Schicht Jan Mišovic. V současnosti je Pitralon k dostání v internetovém obchodě firmy, postupem času by se měl objevit i řetězcích.

Podle Mišovice ze spotřebitelských průzkumů vyplývá, že známost Pitralonu je stále velmi vysoká a to nejen mezi staršími ročníky. Mladší zákazníci si ji navíc nespojují s některými negativními vlastnostmi někdejšího „socialistického“ výrobku. Ten byl sice velmi rozšířený, důvodem však byl spíše nedostatek jiných alternativ, než velká obliba. Často byl naopak kritizován kvůli až příliš intenzivní vůni.


Přečtěte si:

Zboží privátních značek tvoří téměř pětinu obratu, loni za něj lidé utratili 42 miliard korun

Kam se ztratily tuhé deodoranty Adidas? Nejsou dodavatelé

Elton hodinářská vyhrála u soudu spor o autorství loga Prim


U nového Pitralonu by tomu mělo být jinak. Na jeho vzniku se podílelo několik desítek trendových pánských holičství, takzvané barber shopy. Ty testovaly různé varianty a podle jejich zkušeností pak v Schicht vybrali nejvhodnější složení. Podle šéfa marketingu Petra Rydla se jako nejoblíbenější ukázala právě řada s nepříliš silnou vůní, která navíc poměrně rychle vyprchá.

Přesto se Pitralon od své historie neodstřihuje, právě naopak. Na minulost odkazuje nápaditá etiketa v podobě plechové skříňky, jakými byly vybaveny šatny řady socialistických závodů. Na rubu etikety lze pak skrze průhlednou lahev a holící vodu spatřit lechtivé obrázky, které vnitřní stranu těchto skříní obvykle zdobily.

Do portfolia Schicht spadají i další kdysi známé značky, jako třeba mýdlo s jelenem. Více si můžete přečíst v příštím čísle týdeníku Euro, které vychází v pondělí 4. 2. 2019.