Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Apartmán v Krkonoších: chalupa 21. století bez starostí a s výnosem

Pokud si pořídíte vlastní horský apartmán, můžete trávit zimní a letní dovolenou…

Zajímavosti o golfu, které jste nevěděli

Golf je vyhledávaným sportem, který se těší čím dál větší oblibě. Má dlouholetou tradici…

AAA Auto: Zdaleka nejen obchodník s ojetými vozy

Síť autocenter AAA Auto působí v České republice už bezmála třicet let. Aktivity firmy…

 Na seminář přišli podnikatelé a živnostníci, kteří chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti digitálního marketingu
Na seminář přišli podnikatelé a živnostníci, kteří chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti digitálního marketingu
Autor: Boost with Facebook

Na sociálních sítích je kavárna i ekofarma. Facebook vzdělával malé a střední podniky v regionech

22. listopadu, 06:00 - Jana Kohoutová, Export a podnikání
 Na seminář přišli podnikatelé a živnostníci, kteří chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti digitálního marketingu
Na seminář přišli podnikatelé a živnostníci, kteří chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti digitálního marketingu
Autor: Boost with Facebook
22. listopadu, 06:00

Jak rozvíjet své podnikání prostřednictvím sociálních sítí – s tím má poradit vzdělávací program Boost with Facebook. V jeho rámci proběhly konference v Brně a Plzni, kterých se zúčastnily na čtyři stovky podnikatelů se zájmem o zlepšení svých „digitálních znalostí“.

V České republice je zhruba 1,4 milionu malých a středních podniků a živnostníků. Ti společně tvoří 38 procent českého HDP a jen v České republice zaměstnávají přibližně 2,4 milionu lidí. Podle průzkumu Facebooku a Asociace malých a středních podniků a živnostníků (AMSP ČR) jsou pro tuto skupinu klíčové digitální dovednosti, které však často nejsou dostatečné a tak dobré, jak by sami podnikatelé chtěli. Facebook se proto rozhodl ve spolupráci s CzechInvestem a AMSP ČR jejich digitální znalosti zlepšit a přivezl do českých regionů svůj vzdělávací program Boost with Facebook.

V posledním zářijovém týdnu zamířil vzdělávací program pro malé a střední podniky do Brna a Plzně, zúčastnilo se ho přes 400 zájemců. Program se věnoval rozvoji podnikání skrze sociální sítě Facebook a Instagram, navazování kontaktů a školení s marketingovými odborníky Facebooku. Přítomní se například dozvěděli, že průměrný uživatel stráví na Facebooku 38 minut denně nebo že 51 milionů lidí z celého světa je na Facebooku spojených s nějakou firmou se sídlem v České republice.

Plzeňskou akci uvedl šéf plzeňského zastoupení CzechInvestu Milan Kavka ( Autor: Boost with Facebook )