Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Apartmán v Krkonoších: chalupa 21. století bez starostí a s výnosem

Pokud si pořídíte vlastní horský apartmán, můžete trávit zimní a letní dovolenou…

Zajímavosti o golfu, které jste nevěděli

Golf je vyhledávaným sportem, který se těší čím dál větší oblibě. Má dlouholetou tradici…

AAA Auto: Zdaleka nejen obchodník s ojetými vozy

Síť autocenter AAA Auto působí v České republice už bezmála třicet let. Aktivity firmy…

 Jan Brož
Jan Brož
Autor: Mladá fronta

Zdravé sladké se nechytlo. A co čisté?

Jan Brož 28. listopadu, 11:37  -  Jan Brož
 Jan Brož
Jan Brož
Autor: Mladá fronta
28. listopadu, 11:37

V potravinářství pomalu odeznívá trend zdravého stravování. Výrobcům došlo, že ne všechny potraviny lze zdravé udělat a ne všichni spotřebitelé je chtějí.

„Haribo chutná malým, stejně tak i dospělým,“ zaznívá už léta od německého krále gumových pochutin Haribo. Pro poslední roky však známý slogan neplatí. Barevní medvídci zákazníkům evidentně chutnat přestali. Jak přiznalo vedení společnosti v Německu, tržby se loni propadly o deset procent.

Managementu je jasné, kde se stala chyba. Jak vysvětlili noví šéfové Andreas Patz a Holger Lackhoff listu Handelsblatt, jejich předchůdci v souladu s všeobecným trendem ve stravování vsadili na zdravý životní styl. Na trh uvedli výrobky s nižším obsahem cukru a marketing přizpůsobili jejich propagaci. Výsledkem je právě desetinový propad prodejů.