Kdo na internetu hledá rezervaci ubytování, nejčastěji tak učiní přes portál Booking.com, případně přes Airbnb.com. Jejich dominanci chce alespoň na českém trhu prolomit nový portál Hotely.cz, pod který se od března slučují tři rezervační partnerské portály hotel.cz, penzion.cz a hotely.cz.
Všechny od roku 2019 patří pod maďarskou Szallas Group. Nová značka neskrývá velké ambice – chce být silnou konkurencí pro globální hráče a dostat se na pozici jedničky tuzemského rezervačního trhu.
„Českému trhu chybí úspěšná online rezervační služba, trhu naprosto dominuje Booking.com. A my věříme, že to s Hotely.cz dokážeme změnit. Chceme vybudovat novou a moderní značku, která přinese poskytovatelům ubytování lokální český servis, uživatelsky přívětivý extranet a zároveň zázemí silného regionálního hráče,“ uvádí obchodní ředitel Hotely.cz pro Česko a Slovensko Michal Drahoš.
V nabídce nového webu najdou lidé přes 83 tisíc hotelů, penzionů či apartmánů v Česku i v dalších zemích střední Evropy, jako je Maďarsko, Polsko, Slovensko nebo Chorvatsko. Zároveň mohou ubytovatelé oslovit také hosty z těchto zemí.
Szallas Group se prezentuje jako největší hráč v oblasti online ubytovacích portálů ve střední Evropě. Na domácím cestovním trhu má třetinový podíl a nyní expanduje na další středoevropské trhy včetně Česka. Ročně se přes dvanáct jejích online produktů ubytuje okolo 2,5 milionu hostů, přičemž celková roční hodnota transakcí dosahuje 250 milionu eur.
„Maďarský a český trh jsou si v cestovním ruchu poměrně podobné. Například v obou zemích hrají výraznou roli rodinné dovolené, převážně tuzemské nebo i v sousedních zemích. A proto věříme, že dokážeme naše regionální zkušenosti zužitkovat v českém prostředí a vytvořit úspěšnou značku. Díky mezinárodní působnosti naší skupiny pak dovedeme efektivně promovat konkrétní hotely i celé regiony v blízkém zahraničí,“ dodává Lampros Zolotas, COO Szallas Group.