Od zhasnutí červených světel a opětovného nastartování kariéry Sonnyho Hayese coby pilota F1 v podání nestárnoucího Brada Pitta uplynuly ani ne dva týdny. A i když v kinech bude ještě nějaký čas kroužit, už nyní je jasné, že jde v případě společnosti Apple, která za snímkem stojí, z hlediska tržeb o její nejúspěšnější film vůbec, jenž se promítá na velkém plátně.
Dle serveru CNBC sportovní drama ze světa královny motorsportu, jež se točilo během skutečných závodních víkendů se skutečnými jezdci formule 1, dosud celosvětově utržilo 293 milionů dolarů (asi 6,15 miliardy korun). Tím tak o 72 milionů dolarů překonalo donedávna vedoucí velkofilm z dílny známého technologického giganta jménem Napoleon, který před dvěma lety natočil režisér Ridley Scott.
Aby byl Pittův nejnovější počin, s jehož produkcí výrazně pomáhal i sedminásobný mistr světa F1 Lewis Hamilton, ziskový, musí nicméně ještě pár pomyslných kol ujet. Přesná výše nákladů na jeho výrobu známá není, má se však za to, že se pohybují někde mezi 200 až 300 miliony dolarů, přičemž dalších zhruba 100 milionů pak spolkl marketing. O výdělky se navíc Apple musí rozdělit i se studiem Warner Bros., které film distribuovalo, stejně jako s jednotlivými řetězci kin, připomněl mediální analytik společnosti Comscore Paul Dergarabedian.